Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HeySå fik jeg sgu lige taget min tirsdags-mødom... Super fin tur, lækkert vejr og masser af mc'er på vejene!En tak til Nyg, Rubin, Mr. Andreas og STange for godt selskab Fortsat god aften!Kristensen.PS. Mr.Andreas -> husk at få nogle grovere dæk på svinet, hvis du også skal køre en tur i skoven næste gang.... (det gas, du kan ta' det )
Citat fra: MUUNK efter Maj 06, 2008, 10:12:41 pmDet var så min første tirsdagstur, jeg og mine to kammerater valgte at køre med et "langsomt" hold. Vi var vidst bange for ikke at kunne følge med de hurtigere he he.Nå men sjovt at prøve ihvertfald... Næste gang tager vi det hurtige hold hvor var du henne af
Det var så min første tirsdagstur, jeg og mine to kammerater valgte at køre med et "langsomt" hold. Vi var vidst bange for ikke at kunne følge med de hurtigere he he.Nå men sjovt at prøve ihvertfald... Næste gang tager vi det hurtige hold
Citat fra: Kristensen efter Maj 06, 2008, 10:29:05 pmHeySå fik jeg sgu lige taget min tirsdags-mødom... Super fin tur, lækkert vejr og masser af mc'er på vejene!En tak til Nyg, Rubin, Mr. Andreas og STange for godt selskab Fortsat god aften!Kristensen.PS. Mr.Andreas -> husk at få nogle grovere dæk på svinet, hvis du også skal køre en tur i skoven næste gang.... (det gas, du kan ta' det )Selv tak!
Hehe var der en der valgte at køre af?...
Citat fra: Nick efter Maj 06, 2008, 10:41:24 pmHehe var der en der valgte at køre af?...Jep, og det var rigtig spændende, men du var ikke med, så min mund er lukket med 7 spandauere Nej vi startede fem, og vi sluttede fem.
Citat fra: Rubin efter Maj 07, 2008, 10:45:55 amCitat fra: Nick efter Maj 06, 2008, 10:41:24 pmHehe var der en der valgte at køre af?...Jep, og det var rigtig spændende, men du var ikke med, så min mund er lukket med 7 spandauere Nej vi startede fem, og vi sluttede fem.Jeg hører også noget om at der var tre der var knap så heldige?!?
Citat fra: nyg på Idag ved 07:43:01 amCitat fra: Kristensen på May 06, 2008, 10:29:05 pmHeySå fik jeg sgu lige taget min tirsdags-mødom... Super fin tur, lækkert vejr og masser af mc'er på vejene!En tak til Nyg, Rubin, Mr. Andreas og STange for godt selskab Fortsat god aften!Kristensen.PS. Mr.Andreas -> husk at få nogle grovere dæk på svinet, hvis du også skal køre en tur i skoven næste gang.... (det gas, du kan ta' det )Selv tak! X2
ja der var en der lige måtte låne en skovsti i et sving