Nu har du selvfølgelig fået rullet SVinet ind, men jeg vil have svært ved at forestill mig at der skulle have været noget galt i at installere potter og luftfilter og køre på den, for du ville jo stadig have din O2 Sensor Eliminator aktiv og den ville jo justere mængden af uforbrændt benzin i udstødningen, omend det ville give en lidt mere urolig motorgang end efter tilrulning, så burde det ike være noget problem! Som jeg ser det er SVinet sat til at køre forholdsvis 'rich' i stock setting!
Jeg gjorde det selv med min egen SV'er inden jeg fik PCIII på, og uden nogen form for problemer!
Ved ikke om der er nogen der ved om det er fuldstændig i hampen?
Jo, jeg er jo en af dem der synes det er lidt ude i hampen (for at bruge dit udtryk
)
Jeg har haft to SV1000SK6 og de begge gik alt for magert efter at der blevet skiftet udstødning. Det er
rigtigt at der sidder en lambdasonde men problemet er at ECU´en er indstillet til at justere i et
lille område og når man skifter udstødning så kommer man altså uden for det område og det resulterer
i at der ikke bliver tilført nok benzin.
Så når man skifter udstødninger og luftfilter uden at få kontrolleret/justeret på et rullefelt, så ved man
faktisk ikke om man er ved at ødelægge motoren. Jeg kan ikke forstå at man skifter udstødning og luftfilter
til ca. 6-8000,- kr men spare 3-400,- kr på lige at kontrollere forbrændingen på et rullefelt.
Men det er jo bare min mening.