Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg havde ikke tænkt mig at deltage i turen alligevel - så Alex kommer til at trækkes med mig et par timer på lørdag.
Citat fra: Sajmon efter April 29, 2008, 05:11:48 pmJeg havde ikke tænkt mig at deltage i turen alligevel - så Alex kommer til at trækkes med mig et par timer på lørdag. Måske vi skulle samles hernede fra.. Jeg skal også derop.. Kunne mødes i roskilde måske??? Andre der skal op og have kage???)
Citat fra: Majse efter April 29, 2008, 08:19:47 pmCitat fra: Sajmon efter April 29, 2008, 05:11:48 pmJeg havde ikke tænkt mig at deltage i turen alligevel - så Alex kommer til at trækkes med mig et par timer på lørdag. Måske vi skulle samles hernede fra.. Jeg skal også derop.. Kunne mødes i roskilde måske??? Andre der skal op og have kage???)Jeg kører fra Roskilde havn klokken ca 9 - kan du nå det?Så tager vi sgu de snoede hele vejen.
Jeg kommer forbi ... Der er MotoGP tidskørsler mellem 7.00 og 9.00 (ikk Hønse ) ... så hvis Alex har kaffe klar .... er jeg der vel ved 10 tiden (efter at have irreteret Jannik med at kører frem og tilbage foran hans hus en times tid forinden )