Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Lygteapparat Man får konen/kæresten ned på knæ i topløs tilstand på 10 meters afstand, og så skal lyskeglen normalt skære lige under brystvorterne.Dog en anelse over vorterne hvis I har børn sammen... Tricket virker bedst efter skumring
Citat fra: Sperik efter April 24, 2008, 11:40:18 pmLygteapparat Man får konen/kæresten ned på knæ i topløs tilstand på 10 meters afstand, og så skal lyskeglen normalt skære lige under brystvorterne.Dog en anelse over vorterne hvis I har børn sammen... Tricket virker bedst efter skumring Dvs hvis man er velvoksen=tung, sidder konens bryster højere??? jeg kører lige på McD mål højden på øverste lyspunkt i keglen ved lygten, ti meter væk skal punktet være faldet 1/3 af højden. Så oplyser dit nærlys vejen 30m som er kravet. Det virkede for mig.
Sikke da et lys der er på sådn en Suzuki - mit er justeret udmærket - vi har to børn ...