Jeg ved ikke hvorfor det hedder kattepine med I ved hvad jeg mener.
Jeg fik før vinterpausen et godt tilbud fra FA-Moto, på at de skulle monteret en Rapid box (=PowerCommander). De har stor erfaring i PC men det er første gang de monterer en Rapid på en SV'er. Derfor lavede vi en aftale at jeg skulle betale materialer, mens de betalte arbejdstimerne. Jeg skulle lade motorcykle vinteropbevarere hos dem så du kunne kigge på den vinteren over. Da foråret kom var de endnu ikke klar med cyklen derfor aftalte vi den skulle være klar d. 10/3. Da jeg endnu ikke havde hørt noget d. 10/3 ringede jeg for at høre hvordan det stod til. Det viste sig at min cykel pga. K&N filter og Akrapovic får for meget luft og dermed kører for magert. Det kan i værste konsikvens resulterer at foreste stempel brænder af advarede Ib fra FA-Moto mig om og jeg burde ikke køre mere på cyklen.
Problemet er at de endnu ikke har modtaget et program som kan føde SV'erne med nok benzin og jeg ved endnu ikke hvonår min cykel kommer på vejene.
Hvad skal jeg gøre, jeg er jo nærmest tvunget til at vente på at boxen bliver kørt ordentligt ind så jeg ikke ødelægger min motorcykel, men det er snart 2 måneder siden vi aftalte at cyklen skulle være klar. Jeg kan jo ikke rigtig skrue bissen på nu når jeg får det så billigt, men syntes godt lige de kan tage sig lidt sammen og få den færdig.
/Ole J.