Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
det dæk du har er vist et af de bedre,,,,,, får meget ros i div. tråde herinde,,,, købte det selv til det store svin,,,, efter en del ros herinde ...ved du hvad 2 ct er ????
tak for linket. Har lige snakket med det firma som skal montere det. De har ikke michelin dæk på lager dette er skaffe vare. Men de har pirelli og metzler på lager. Ville der være stor forskel på hvilket dæk de montere? Hvis de bare bruge en tilsvarende model bare i et andet fabrikat???
Så fik jeg monteret et nyt dæk.... Men jeg synes bare at det virker som om at det nye dæk er super glat/fedtet, hvor længe skal jeg regne med at dækket bliver ved med at være sådan? Dækket jeg fik monteret er at Pirelli Diablo Strada.
Citat fra: lsp_dk efter April 21, 2008, 07:56:26 amSå fik jeg monteret et nyt dæk.... Men jeg synes bare at det virker som om at det nye dæk er super glat/fedtet, hvor længe skal jeg regne med at dækket bliver ved med at være sådan? Dækket jeg fik monteret er at Pirelli Diablo Strada. Nej, det går over med tiden.Indtil da skal du passe på, for det er glat!Grunden til det er, at formen som dækket bliver støbt i smøres med et middel der sikrer at dækket slipper formen efter støbning.Det middel er noget fedtet/glat stads, men slides altså af dækket efterhånden som du får kørt på det. Det går selvfølgelig hurtigt midt på dækket, men der kan måske gå op til 150-200 km inden det er væk på siderne.
Er der ikke noget med, at en pudseklud med rigelige mængder rensebenzin kan fjerne det fedtede stads?