Forfatter Emne: Powercommander map til Yoshimura TRS  (Læst 2327 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Risskov

• Scooterfjæs
  • *
Powercommander map til Yoshimura TRS
« Dato: April 18, 2008, 02:09:26 pm »
Hejsa

Jeg har lige købt Yoshimura TRS full-system titanium udstødning samt en powercommander til min 650k5 (bestilt fra USA - samlet pris 6185 kr incl. forsendelse, told osv.).  :)

Jeg skal jo nok have den justeret, når jeg finder en i Vestjylland eller omegn som kan det. Nogen anbefalinger???

Tænkte på om der er en med samme udstødning (evt. også med PiperX da jeg nok også skal have det) som kan sende mig et PC map som kan bruges indtil jeg får min egen justeret???

Mvh. Karsten

MUUNK

• Plastikrocker
Re: Powercommander map til Yoshimura TRS
« Svar #1 Dato: April 18, 2008, 04:51:38 pm »
Uha, det kan bør du lade være med.... Selvom cyklerne, udstødninger osv. er ens, så er de alle forskellige - lidt ligesom os mennesker. :) Du skal have den på rullefelt og kørt den ind, så den får sit helt eget personlig map.
Kawasaki ZX10-R 07´ sort ;-)

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: April 18, 2008, 04:52:42 pm »
Uha, det kan bør du lade være med.... Selvom cyklerne, udstødninger osv. er ens, så er de alle forskellige - lidt ligesom os mennesker. :) Du skal have den på rullefelt og kørt den ind, så den får sit helt eget personlig map.

Korrekt  8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #3 Dato: April 18, 2008, 04:55:31 pm »
Tænkte på om der er en med samme udstødning (evt. også med PiperX da jeg nok også skal have det) som kan sende mig et PC map som kan bruges indtil jeg får min egen justeret???
Har du prøvet at kigge lidt på PC's egen side? De har en database med diverse maps, hvor du måske kunne være heldig der var et du kunne bruge. Kig her: http://www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_all_downloads.aspx?mk=1

Til jer andre, så tror jeg altså bare Carsten satser på at bruge en andens map, til han har fundet en der kan rulle cyklen :)

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Risskov

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #4 Dato: April 18, 2008, 07:30:56 pm »
Har du prøvet at kigge lidt på PC's egen side? De har en database med diverse maps, hvor du måske kunne være heldig der var et du kunne bruge. Kig her: http://www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_all_downloads.aspx?mk=1

Til jer andre, så tror jeg altså bare Carsten satser på at bruge en andens map, til han har fundet en der kan rulle cyklen :)

Hygge
Præcis - for at køre med noget der er tæt på indtil jeg selv får mc'en rullet.
/Karsten

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #5 Dato: April 18, 2008, 11:13:24 pm »

Hygge
Præcis - for at køre med noget der er tæt på indtil jeg selv får mc'en rullet.
/Karsten

Her ville jeg nok følge skurkenfradallas råd. Han kender til det med at køre med et map, som ikke passede til hans opsætning.

Uden at være 100% sikker, så var det vist noget med, at han hentede et map med samme mods, som han kørte med. Men det gav store huller i kurven + Den brugte alt for meget brændstof.

Hvis det er fordi det er for dyrt at få den rullet ind lige pt, så i det mindste få lavet en måling på den, for at se om den kører for fed/mager. Det koster ikke det samme som en indrulning af PC... Men er blot en gas prøvning
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707