Forfatter Emne: Erfarringer med MIVV MotoGP udstødning?  (Læst 2396 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
Erfarringer med MIVV MotoGP udstødning?
« Dato: April 16, 2008, 09:26:06 pm »
Hejsa

NU er det efterhånden på tide at få skiftet den triste triste standard potte ud, med noget liiidt sjovere :D Jeg har lidt kig påen MIVV MotoGP udstødning (nok titanium og ikke carbon som afbilledet):

Er der nogle der har erfarring med denne potte? Tænker især på kvalitet og lyd..

På forhånd tak :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

MUUNK

• Plastikrocker
Re: Erfarringer med MIVV MotoGP udstødning?
« Svar #1 Dato: April 16, 2008, 09:30:58 pm »
Det er sikkert en fin potte, og sikkert god lyd.... MEN når jeg vælger potte har designet altså også noget at sige, og dér er den altså for gammeldags til min smag. Der findes mange fine potter på markedet idag som ikke ser så "standard" ud.

F.eks. havde jeg IXIL oplagte potter på min SV1000S, jeg kiggede i flere uger før jeg fandt ud af at det skulle være dem... De lyder måske kun 97% så godt som en MIVV potte, men designet var bare alt alt for frækt syntes jeg.

Bare min mening :)

Se dem her:

http://www.youtube.com/watch?v=hZXzvm5IPNw

Ved godt at de nok ikke er lavet til din cykel, det var bare for at du skulle se hvordan det kunne gøres. :)
« Senest Redigeret: April 16, 2008, 09:33:20 pm af MUUNK »
Kawasaki ZX10-R 07´ sort ;-)

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #2 Dato: April 16, 2008, 09:33:40 pm »
Det er sikkert en fin potte, og sikkert god lyd.... MEN når jeg vælger potte har designet altså også noget at sige, og dér er den altså for gammeldags til min smag. Der findes mange fine potter på markedet idag som ikke ser så "standard" ud.
Tak for kommentaren! Og jeg synes også at der skal være lidt nyt når man sætter en ny udstødning - synes ikke der er meget sjov i en ganske alm. oval potte. Men jeg synes nu alligevel der er lidt frækt over denne lille potte fra MIVV - diameteren er jo ikke specielt stor. Men jeg har nu heller ikke bestemt mig endnu om det skal være den :D Pt. rangerer Yoshimura, Ixil og Blueflame også rimeligt højt på min liste over potte-ønsker :D

Hygge

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #3 Dato: April 16, 2008, 09:35:08 pm »
Lige et billede mere:

pumper

• Plastikrocker
« Svar #4 Dato: April 18, 2008, 01:17:51 pm »
Det er sikkert en fin potte, og sikkert god lyd.... MEN når jeg vælger potte har designet altså også noget at sige, og dér er den altså for gammeldags til min smag. Der findes mange fine potter på markedet idag som ikke ser s
å "standard" ud.        Ja det er jo smag og behag. Jeg mener det er den pæneste på markedet uanset pris. Fåes desværre ikke til kilosvin.
Tidl. MC GS1000E,BSA B40,GL500i,CB750F(900 motor)

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #5 Dato: April 18, 2008, 01:23:15 pm »
Jeg kan faktisk godt lide den lille potte til den nøgne old school!... Den er nemlig ikke så almindelig. For alle andre vælge jo ovale eller tri-ovale potter nu til dags  :mrgreen:

Og den på billedet er faktisk ret sej, til den sorte sv'er. Men det er bare min mening :)
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707