Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: CaponeCitat fra: Ole HansenHar du prøvet Malheur 12? Den er ikke ringe.. Rochefort heller ikke..Rochefort er ganske udmærket. Malheur12 har jeg ikke smagt. Hmm....Kan være at vi snart skal arrangere en tur på Den Tatoverede Enke. Jeg bliver jo tørstig af at tænke på øl.Jae, og bagefter ned på Charlies og smage ale & bitter fra England, skotland og irland (og thy)
Citat fra: Ole HansenHar du prøvet Malheur 12? Den er ikke ringe.. Rochefort heller ikke..Rochefort er ganske udmærket. Malheur12 har jeg ikke smagt. Hmm....Kan være at vi snart skal arrangere en tur på Den Tatoverede Enke. Jeg bliver jo tørstig af at tænke på øl.
Har du prøvet Malheur 12? Den er ikke ringe.. Rochefort heller ikke..
Citat fra: OlfertCitat fra: nygCitat fra: OlfertEn enkelt Prips er der altid plads til OlfertHA! så er du sgu da noget af en narre.... - Olfert...?!Narre Nyg hvad...... hvof......OlfertAltså, man kan ikke lokke med øl og så servere en Pripps. Det er brygkunstens ækvivalente af narrefisse! Basta... I hvert fald hvis vi taler om Pripps i skatteklasse 3 (3.5% alc. )Kom igen Olfert - du kender bedre øl en det - jeg ved du har erfaringen...
Citat fra: nygCitat fra: OlfertEn enkelt Prips er der altid plads til OlfertHA! så er du sgu da noget af en narre.... - Olfert...?!Narre Nyg hvad...... hvof......Olfert
Citat fra: OlfertEn enkelt Prips er der altid plads til OlfertHA! så er du sgu da noget af en narre.... - Olfert...?!
En enkelt Prips er der altid plads til Olfert
Citat fra: nygCitat fra: CaponeCitat fra: Ole HansenHar du prøvet Malheur 12? Den er ikke ringe.. Rochefort heller ikke..Rochefort er ganske udmærket. Malheur12 har jeg ikke smagt. Hmm....Kan være at vi snart skal arrangere en tur på Den Tatoverede Enke. Jeg bliver jo tørstig af at tænke på øl.Jae, og bagefter ned på Charlies og smage ale & bitter fra England, skotland og irland (og thy)host host, jeg tørster!!!