Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Du er sikker på at få kortet eller hva Hvis ikke......................kvajebajer Olfert
Ja det gik ikke ... Jeg var meget nervøs og læste ikke et repetitions> signal rigtig.. Nå og så glemmer jeg blink lyset.
Citat fra: OlfertDu er sikker på at få kortet eller hva Hvis ikke......................kvajebajer OlfertSå så, ikke gøre hende nervøs...Held og lykke med kortet....
En enkelt Prips er der altid plads til Olfert
Citat fra: OlfertEn enkelt Prips er der altid plads til OlfertHA! så er du sgu da noget af en narre.... - Olfert...?!
Citat fra: nygCitat fra: OlfertEn enkelt Prips er der altid plads til OlfertHA! så er du sgu da noget af en narre.... - Olfert...?!Narre Nyg hvad...... hvof......Olfert
Har du prøvet Malheur 12? Den er ikke ringe.. Rochefort heller ikke..
Citat fra: Ole HansenHar du prøvet Malheur 12? Den er ikke ringe.. Rochefort heller ikke..Rochefort er ganske udmærket. Malheur12 har jeg ikke smagt. Hmm....Kan være at vi snart skal arrangere en tur på Den Tatoverede Enke. Jeg bliver jo tørstig af at tænke på øl.