Nu fortæller jeg lige en lille historie - så kan jeg også tillade mig at håne andre når de fucker op
Igår skulle jeg ha svinghjulet af Madam Blå for at montere en tændingsforskyder. Jeg havde i andet forsøg husker aftrækkeren, og stod og masede løs. En kæp i hjulet, i gear og så ellers bare hive til i topnøglen.
I første gear gav trækæppen i baghjulet en masse lyde fra sig, og i højere gear gled koblingen
Jeg hev og hev, men intet skete. Pludselig kommer en høj ffffffssssss-lyd.
Hov, hvad er den af??
Det er selvfølgelig ventilen som jeg har fået vredet halvvejs ud af fælgen med trækæppen
Havde ellers godt lagt mærke til den, men kæppen ramte ikke de første par gange jeg mokkede med det.
Nu holder Madam Blå så med flad bagende, og sjovt nok havde jeg lige nøjagtig _IKKE_ bedt de gamle om at tage det ekstra, komplette baghjul med ind, som de ellers har stående.
Nå, det blev ikke denne weekend jeg kom på gaden. Til gengæld fik jeg svinghjulet af lidt senere. Det var sikkert alligevel også på tide at få skiftet den ventil.
Til sidst vil jeg lige tilføje til de indviede: Maskiningeniør er faktisk en ret boglig uddannelse