Forfatter Emne: Power Commander til SV650SAK8 ???  (Læst 1858 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Power Commander til SV650SAK8 ???
« Dato: April 16, 2008, 07:19:57 am »
Jeg har arrangeret at få en iXiL Extreeme Short potte på, samt Power Commander og KN- filter, for de forsikringspenge en ny udstødning koster (+ lidt extra betaling fra mig)

Men nu har jeg så lige hørt fra en at han mener man ikke kan få PC til K7 og frem, passer det????

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #1 Dato: April 16, 2008, 07:24:18 am »
Nej det passer ikke, det kan man godt. Det er bare andre stik til K7-K8  end til <K7
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Kralund

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #2 Dato: April 16, 2008, 09:04:59 am »
Dog har der været en del debat, hvorvidt en PC er sin pris værd på en grisling? Det har været mit indtryk, at en PC var en sure-thing på et kilosvin, men noget mere båb-båb på en grisling.

Anyways, dèt er hvad jeg tror (sagde gnieren :blink:)
SV650S K6 - Yeah baby, yeah!

Masser af planer for nyt udstyr til *næste* sæson...

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #3 Dato: April 16, 2008, 09:19:16 am »
Dog har der været en del debat, hvorvidt en PC er sin pris værd på en grisling? Det har været mit indtryk, at en PC var en sure-thing på et kilosvin, men noget mere båb-båb på en grisling.

Anyways, dèt er hvad jeg tror (sagde gnieren :blink:)
Det er også hva jeg har hørt... men når nu det bliver på forsikringens regning, sys' jeg nu det var en GOD ide :D

Kralund

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #4 Dato: April 16, 2008, 09:41:02 am »
Kan du ikke få 2? Du vèd, bare som reserve :mrgreen:
SV650S K6 - Yeah baby, yeah!

Masser af planer for nyt udstyr til *næste* sæson...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #5 Dato: April 16, 2008, 11:26:30 am »
Jeg har arrangeret at få en iXiL Extreeme Short potte på, samt Power Commander og KN- filter, for de forsikringspenge en ny udstødning koster (+ lidt extra betaling fra mig)

Men nu har jeg så lige hørt fra en at han mener man ikke kan få PC til K7 og frem, passer det????

Det lyder helt vildt?!? Er der en tur på rullefelt (helst DynoJet) med i prisen? Ellers får du med garanti INTET ud af at sætte PC på den...

Jeg har prøvet at indstille min egen uden DynoJet udstyr - det er tæt på umuligt...

Og hvor mange penge har du måtte lægge oveni?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #6 Dato: April 16, 2008, 02:03:01 pm »
Det lyder helt vildt?!? Er der en tur på rullefelt (helst DynoJet) med i prisen? Ellers får du med garanti INTET ud af at sætte PC på den...

Jeg har prøvet at indstille min egen uden DynoJet udstyr - det er tæt på umuligt...

Og hvor mange penge har du måtte lægge oveni?

Den skal rulles ind på en DynoJet jep :D

en original udstødning som jo kun fås som suldt system koster omkring de 8k
iXiL potte til omkring 3k
PC til omkring 3k
KN til ca 800
og så er det resterende til at få det monteret og installeret, for de skulle jo også ha brugt tid på at skifte systemet, hvis en original potte skulle på, og så skal jeg betale omkring 1500 kr selv....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #7 Dato: April 16, 2008, 03:25:50 pm »
en original udstødning som jo kun fås som suldt system koster omkring de 8k

Suzuki-reservedele er bare SÅ DYRE... Ny SV-tank koster også i omegnen af 7-8000 kr så vidt jeg husker... Det dyreste på en Suzuki ift. hvad man får for pengene er "S" klistermærkerne der sidder på tanken. De koster i omegnen af 300kr ............. STYKKET!!!!!!!!!!!

'AT' blive tør-anal-glasskårs-tarmsprængnings-udbloknings-kneppet hårdt af en stor neger ved navn C. Reinhardt!  :brok: :shock:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #8 Dato: April 16, 2008, 04:27:28 pm »
Tilgengæld købte du sv'en billigt...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Power Commander til SV650SAK8 ???
« Svar #9 Dato: April 16, 2008, 04:55:49 pm »
... Det dyreste på en Suzuki ift. hvad man får for pengene er "S" klistermærkerne der sidder på tanken. De koster i omegnen af 300kr ............. STYKKET!!!!!!!!!!!

'AT' blive tør-anal-glasskårs-tarmsprængnings-udbloknings-kneppet hårdt af en stor neger ved navn C. Reinhardt!  :brok: :shock:

Hmmm måske jeg skulle have været lidt mere forsigtig da jeg flåede mine af, og smed dem væk......whatever, klistermærker er noget tøser samler på sammen med glansbilleder  :whatever:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....