Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Dog har der været en del debat, hvorvidt en PC er sin pris værd på en grisling? Det har været mit indtryk, at en PC var en sure-thing på et kilosvin, men noget mere båb-båb på en grisling.Anyways, dèt er hvad jeg tror (sagde gnieren )
Jeg har arrangeret at få en iXiL Extreeme Short potte på, samt Power Commander og KN- filter, for de forsikringspenge en ny udstødning koster (+ lidt extra betaling fra mig)Men nu har jeg så lige hørt fra en at han mener man ikke kan få PC til K7 og frem, passer det????
Det lyder helt vildt?!? Er der en tur på rullefelt (helst DynoJet) med i prisen? Ellers får du med garanti INTET ud af at sætte PC på den...Jeg har prøvet at indstille min egen uden DynoJet udstyr - det er tæt på umuligt...Og hvor mange penge har du måtte lægge oveni?
en original udstødning som jo kun fås som suldt system koster omkring de 8k
... Det dyreste på en Suzuki ift. hvad man får for pengene er "S" klistermærkerne der sidder på tanken. De koster i omegnen af 300kr ............. STYKKET!!!!!!!!!!!'AT' blive tør-anal-glasskårs-tarmsprængnings-udbloknings-kneppet hårdt af en stor neger ved navn C. Reinhardt!