Forfatter Emne: Køb af Yoshimura 3/4 eller fuld system til Sv1000  (Læst 3108 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mowgli

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Køb af Yoshimura 3/4 eller fuld system til Sv1000
« Dato: Juni 15, 2005, 07:39:48 am »
Hej med Jer

Håber i kan hjælpe mig med en udfordring jeg har:

Jeg vil gerne have et fuld system (evt. ti-force) eller evt. et 3/4 system (Yoshimura) - det bliver nok sidstnævnte a.h.t. prisen. Men i begge tilfælde skal jeg udskifte midterrøret hvor Oxygen sensoren sidder.

Ved nogen om jeg bare pille den fra ledningsnettet ? Er der ikke noget med at ECU og/eller PAIR system er afhængige af O2 sensor

Håber der er nogen derude der har erfaringer med at fjerne O2 sensoren

P.S. Jeg har i øvrigt en PC III installeret

mvh.

Mowgli

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Køb af Yoshimura 3/4 eller fuld system til Sv1000
« Svar #1 Dato: Juni 15, 2005, 11:27:39 am »
Citat fra: mowgli
Hej med Jer

Håber i kan hjælpe mig med en udfordring jeg har:

Jeg vil gerne have et fuld system (evt. ti-force) eller evt. et 3/4 system (Yoshimura) - det bliver nok sidstnævnte a.h.t. prisen. Men i begge tilfælde skal jeg udskifte midterrøret hvor Oxygen sensoren sidder.

Ved nogen om jeg bare pille den fra ledningsnettet ? Er der ikke noget med at ECU og/eller PAIR system er afhængige af O2 sensor

Håber der er nogen derude der har erfaringer med at fjerne O2 sensoren

P.S. Jeg har i øvrigt en PC III installeret
mvh.

Mowgli


Ja, jeg har frakoblet min sensor.  Mr. DYNO fjernede den 'pin' i ECU'en som ellers ville have forårsaget en fejl i displayet.
Det er det eneste du skal gøre.
Powercommanderen vil, hvis den ellers er justeret ordentligt ind, gøre sensoren overflødig.

Se på powercommander's hjemmeside for det pin nr. som du skal tage dig af, og se så i værkstedsmanualen hvor den sidder - skulle ikke være noget stort problem.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

mowgli

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Køb af Yoshimura 3/4 eller fuld system til Sv1000
« Svar #2 Dato: Juni 15, 2005, 11:56:37 am »
OK - Tak nyg

Må jeg spørge om hvorfor du har fjernet din O2 sensor - har du også et fuld system monteret ?

P.S. Er det så også nødvendigt at fjerne PAIR systemet, eller kan man lade det sidde ?

jeppe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Køb af Yoshimura 3/4 eller fuld system til Sv1000
« Svar #3 Dato: Juni 15, 2005, 06:45:18 pm »
jeg kan godt skaffe dig et Yoshimura trs system til ca 5000kr med fragt fra usa.jeg vil dog sige det er både godt og skidt med to i et.jeg kan også skaffe Yoshimura trs bolt on til samme pris for to stk

mvh
jeppe

du kan evt sende dit nr i en pm hvis det var noget
SV1000S med öhlins gaffel og bagdæmper så bliver det ikke meget bedre

Mad M

  • Gæst
Køb af Yoshimura 3/4 eller fuld system til Sv1000
« Svar #4 Dato: Juni 15, 2005, 08:37:18 pm »
Citat fra: mowgli
OK - Tak nyg

Må jeg spørge om hvorfor du har fjernet din O2 sensor - har du også et fuld system monteret ?

P.S. Er det så også nødvendigt at fjerne PAIR systemet, eller kan man lade det sidde ?


Du behøver ikke fjerne pair systemet.... Den vil bare skyde en del når du motorbremser....

Er det en S eller en N model du har??