Forfatter Emne: Ny udstødning - Yoshimura Tri Oval Slip-On til SV650S AS7  (Læst 5494 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kralund

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: Ny udstødning - Yoshimura Tri Oval Slip-On til SV650S AS7
« Svar #15 Dato: April 15, 2008, 07:06:52 pm »

Det lyder ikke særligt Slip-On agtigt, hvis man skal til at save i originalrørerne. Fik du nogen forklaring på hvorfor det var nødvendigt?
Hvilken årgang er din SV 6½?
Er der nogen som ved om der er forskel i udstødningsrørerne på de forskellige årgange?

Min er en K6. Jeg vèd ikke, hvorfor man fra Yoshimura's side har lavet det sådan, at udstødningen faktisk skal ødelægges. Jeg må indrømme, jeg troede det gjaldt flertallet af after-market slip-ons til SV 650'erne?
Jeg tror ihvertfald ikke, værkstedet har kvajet sig. Nedstrygeren SKULLE i brug.
Originalen er formentlig så tilpas grim og lydløs, at råverørsproducenterne kollektivt mener, den bare skal dø :club: :lmao:
SV650S K6 - Yeah baby, yeah!

Masser af planer for nyt udstyr til *næste* sæson...

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Ny udstødning - Yoshimura Tri Oval Slip-On til SV650S AS7
« Svar #16 Dato: April 15, 2008, 07:26:05 pm »
En slip on kræver at der er en "glat" kant, inden potten (udstødningen) kommer. Som den nye kan "glide" udover, deraf en slip on udstødning. Og i og med at den originale udstødning er støbt i et stykke, så kræver det at man saver i den, før potten...

1000'erne er boltet med 3-4 bolte, som man bolter den nye udstødning fast på forrøret. Og derfor hedder det en Bolt on...
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Stens'pil

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
Re: Ny udstødning - Yoshimura Tri Oval Slip-On til SV650S AS7
« Svar #17 Dato: April 17, 2008, 12:28:15 am »
Yep, jeg er den lykkelige ejer af 2 stk Yoshimura TRS Carbon bolt on til
mit kilo-SVin og der skulle ikke ændres på noget!
det var bare at skruge orginalen af, og så montere de nye,
men det er måske kun på et K-SVin og ikke en "grisling"?
PowerCommander, K/N filter, Rizoma blink, Undertail, hugger, Org. bundkåbe, Sædeskal, sort kåbeglas Yoshimura carbon trioval, Spyball alarm. Overvejer køleskab ,microovn
fladskærm