Men synes det er latterlig at kalde hende en skøge når fyrerne er ligeså slemme..
Det var nu heller ikke så meget på grund af hendes track-record at jeg brugte den vending... Jeg har ikke set et helt afsnit af programmet - så jeg er ikke bekendt med stillingen eller meningen med showet.
Jeg har bare læst artiklerne om hende hvor hun citeres for "ikke at være taget på bade-ferie men på scoreferie", "ikke at have noget imod at knalde med flere at fyrene på en dag - så må de bare vente" osv.... I det hele taget har hun bare været temmeligt meget up-front med sin sex-agenda. Det kan godt være at det i sidste ende er pressens skyld - men ind til videre er der er ikke nogen af de andre deltagere som er blevet citeret for noget lignende.
Ligeledes - at man i forbindelse med et tv-show skrubelløst knepper for snurrende kamera og seriøst "tror" at det ikke vil blive vist... Så er man da enten en skøge, snot dum - eller en kombination af begge dele.
Men jeg vil dog medgive dig at man nok skal have en lille skøge gemt inde i sig hvis man gider at melde sig til et show som Paradise Hotel. Så hvis det gør nogen forskel har jeg ikke noget problem med at vi bruger begrebet om samtlige deltagere. Jeg mener - de får penge/naturalier for at kneppe og gøre sig til på tv...