Hola, drenge..
1) Min cykel har kørt ca 14,5k km.. Når jeg motorbremser, kan jeg tydeligt høre koblingen(dvs, jeg tror ihvertfald at det er koblingen) "file".. Jeg ved at den har det der udkoblingen i tilfælde af kraftig motorbremse, men jeg synes ikke at jeg motorbremser særlig kraftigt, når den gør det.. Kan jeg på en måde vide, om koblingen er slidt, uden at skille hele lortet ad? Jeg synes også at det sker, omend i mild grad, når jeg kobler ind, efter et gearskift eller frigear..
2) Når jeg gasser hårdt op fra lave omdrejninger, typisk 2-3k rpm, synes jeg motoren banker.. kan det tænkes? eller er det bare mig der bilder mig det ind, fordi motoren får mere luft?
3) I forbindelse med ovenstående.. Hvilke omdrejninger kører i i, ved "normal" kørsel?
4) I forbindelse med kørsel ved lige omkring 4500rpm, opstår der en rimelig irriterende høj lyd, som om der er noget der ryster med.. På min gamle MC var det fx fordi der manglede en skrue i vindspejlet, som fik det til at vibrere ved en bestemt omdrejningshastighed. Er der nogle foreslag til hvad det kunne være?
Det var vidst det hele