Forfatter Emne: Så kom jeg med i statistikken :(  (Læst 6038 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Så kom jeg med i statistikken :(
« Dato: April 12, 2008, 08:31:00 pm »
Så skete det som jeg hele tiden har frygtet. Et uheld hvor man selv er ude af stand til at gøre noget!

Jeg blev i torsdags påkørt på min 4 uger gamle grisling!  :brok:   :thumbsdown:  :cry:  :club:
Havde lige været forbi Jan O motorcykler i middelfart, jeg kører derfra og kommer til at køre bag en bil som kørte lidt langsomt. Det var i industrikvarteret i middelfart, hvor der  højre side af kørebanen er et helt spor, til at lastbiler kan parkere. Bilen foran mig sætter farten ned og trækker derind og standser (uden at benytte sig af blinklyset) jeg konkluderer at han nok vil enten parkere, eller standse for at kigge på kort eller lignende, så jeg fortsætter med uændret hastighed, ca. 50 km/t. I det jeg passerer bilen på højre side af kørebanen, har han åbenbart besluttet sig for at lave en U-vending, til min ærgrelse UDEN at kigge sig over skulderen, og ja måske ikke engang i spejlet -hvem ved. Det resulterer i at han rammer mig på højre side af MC'en med sin frontkofanger. Jeg når TIL ALT HELD ikke at vælte, og triller lidt længere hvor jeg så holder ind til siden.

Jeg blev ramt på anklen, heldigvis havde jeg selvfølgelig mine støvler på, som har skånet mig for måske en brækket ankel eller værre. Kun et MEGET ømt blåt mærke og en hudafskrabning!
Værre gik det min nye hvide grisling: Udstødningen er skrællet op som var det en dåse sardiner der havde været i nærkontakt med en vendeplov, bagfodhvileren og udstødningsophænget er knækket i stykker.

Der var heldigvis 2 vidner til uheldet, så jeg havde ingen problemer med at bevise hvor skylden lå!

Politi og ambulance blev tilkaldt, jeg blev kørt på skadestuen, og MC'en blev trillet de 200 m. tilbage til Jan O.

Det eneste gode ved det her er, at jeg nu kan få en anden potte på, uden at skulle betale det hele selv... !

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #1 Dato: April 12, 2008, 09:12:11 pm »
Øv.... Godt der ikke skete dig noget  :tie:

Og for satan, hvor bliver jeg gal når folk ikke kan bruge deres blinklys - og orientere sig i øvrigt  :brok:

Havde du ikke lyst til at slå vedkomnes tænder ud?
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #2 Dato: April 12, 2008, 09:26:36 pm »
Fy for pokker og død ved kølle over bilister der sidder og snork sover.  :club:
Men heldigt du kunne holde den på hjulene og der ikke skete mere. Hvad var hans undskyldning for bare at svinge??
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #3 Dato: April 12, 2008, 10:20:05 pm »
Det er sgu imponerende, at du ku holde på cyklen.. Jeg blev kørt ned på næsten samme måde, tilbage i oktober sidste år. der var en pige(host) der holdt i modsatte side, og lavede en uvending, som gik lige ind i siden på mig.. Min støvle greb fat i hendes nummerplade, og så fortsatte cyklen, mens mit ben blev hængende på bilen.. Jeg fik jo også benet i klemme imellem bil og mc, og fik et pænt rundt blåt mærke lige over anklen.. og jeg havde støvler på, uden ankelbeskyttere..

Men ja, hvad var hans undskyldning for det?
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Lord Fungus

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
  • If you run, you only die tired
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #4 Dato: April 12, 2008, 11:08:37 pm »
 :tie:fy for dælen ......heldig måske endda ?

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #5 Dato: April 13, 2008, 12:16:49 am »
Godt at høre at du slap uskadt fra det og endda formåede at holdt MC'en oprejst efterfølgende.  :respekt:
SV650N ABS K8

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #6 Dato: April 13, 2008, 08:27:22 am »
Godt du blev hængende og det "kun" gik ud over de hårde værdier, puha da alligevel er hjertet faldet ned igen.
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #7 Dato: April 13, 2008, 08:42:36 am »
Havde du ikke lyst til at slå vedkomnes tænder ud?
OM JEG HAVDE!!! Jeg stod også og råbte og skreg af manden inden jeg over hovedet havde fået hjelmen af eller klappet visiret op eller noget.

Fy for pokker og død ved kølle over bilister der sidder og snork sover.  :club:
Men heldigt du kunne holde den på hjulene og der ikke skete mere. Hvad var hans undskyldning for bare at svinge??
"Jeg havde slet ikke set dig! Jeg leder efter Skousen (hårde/hvidevarebutik) ligger den ikke her omkring?"
han spurgte også om han kunne gøre noget for mig. "JA DU KAN JO STARTE MED AT RINGE EFTER EN AMBULANCE TIL MIG!"

Godt at høre at du slap uskadt fra det og endda formåede at holdt MC'en oprejst efterfølgende.  :respekt:
Tror det var mere held end forstand, jeg nåede ikke at reagere før det hele næsten var sket! det gik fanme hurtigt!!

Godt du blev hængende og det "kun" gik ud over de hårde værdier, puha da alligevel er hjertet faldet ned igen.
HEHE, hjertet er faldet ned igen nu... men lige da jeg sad alene på skadestuen, with nothing but time on my hands, fik jeg godt nok lige tanken at jeg havde være pænt heldig alligevel!!!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #8 Dato: April 13, 2008, 11:42:37 am »
Havde du ikke lyst til at slå vedkomnes tænder ud?
OM JEG HAVDE!!! Jeg stod også og råbte og skreg af manden inden jeg over hovedet havde fået hjelmen af eller klappet visiret op eller noget.

"Jeg havde slet ikke set dig! Jeg leder efter Skousen (hårde/hvidevarebutik) ligger den ikke her omkring?"
han spurgte også om han kunne gøre noget for mig. "JA DU KAN JO STARTE MED AT RINGE EFTER EN AMBULANCE TIL MIG!"

Det havde jeg satme også gjort! Godt at der ikke skete mere med dig og at du ikke væltede  :thumbsup: God bedring til både dig og cyklen...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #9 Dato: April 13, 2008, 12:01:33 pm »
Øv hvor bittert, men satme heldigt at der ikke skete mere! God bedring :)

/bo
MC-løs :-/

sturf

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #10 Dato: April 13, 2008, 02:07:39 pm »
Godt at høre at du slap uskadt fra det og endda formåede at holdt MC'en oprejst efterfølgende.  :respekt:
x2
blå sv650s k1

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #11 Dato: April 13, 2008, 04:45:20 pm »
Godt at høre at du slap uskadt fra det og endda formåede at holdt MC'en oprejst efterfølgende.  :respekt:
x2
x3
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #12 Dato: April 13, 2008, 07:14:38 pm »
Føj for en grimmert. Men alligevel heldigt sluppet. Nogle gange er det kun millisekunder der gør forskellen på omfanget.

op på hesten igen, og fremad.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Kralund

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #13 Dato: April 13, 2008, 07:28:24 pm »
Godt at høre at du trods alt klarede dig igennem uden de store skrammer. En ny potte på forsikringen er også helt ok :wink:

Håber vi ses derude snart
SV650S K6 - Yeah baby, yeah!

Masser af planer for nyt udstyr til *næste* sæson...

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Så kom jeg med i statistikken :(
« Svar #14 Dato: April 14, 2008, 08:31:19 pm »
Puha det er godt kørt
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031