Forfatter Emne: Der findes stadig gode mennesker (især mcíster)  (Læst 930 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Der findes stadig gode mennesker (især mcíster)
« Dato: April 12, 2008, 12:16:04 pm »
I dag var jeg så i Ikea Århus (ja ja var tvunget derud på en Lørdag). Dum som jeg var, får jeg ikke slået støttebenet ordenlig ud og ender med at stå og kæmpe en kamp for ikke at ligge mit kæreste eje ned.
Publikum var der nok af (tak til alle jer der så på, sådan en mc er jo ik skide tung! ) :loser:.
Da kampen var hårdest dukker hun så op og render hen og giver et løft med. En der selv havde prøvet det samme, men TUSINDE TAK  :respekt: :thumbsup:
Hun forsvandt desværre i mængden efter løftet, men er der nogle der tilfældigvis kender hende, så giv lige en krammer fra mig :-), den var sgu tæt på.
Sgu bare utroligt at det kun er mc´ister der kan hjælpe hinanden !!

Nå men Lørdagen endte godt trods alt :-)

Vi ses derude..
We brake for no one..

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Der findes stadig gode mennesker (især mcíster)
« Svar #1 Dato: April 12, 2008, 12:31:04 pm »
I dag var jeg så i Ikea Århus (ja ja var tvunget derud på en Lørdag). Dum som jeg var, får jeg ikke slået støttebenet ordenlig ud og ender med at stå og kæmpe en kamp for ikke at ligge mit kæreste eje ned.
Publikum var der nok af (tak til alle jer der så på, sådan en mc er jo ik skide tung! ) :loser:.
Da kampen var hårdest dukker hun så op og render hen og giver et løft med. En der selv havde prøvet det samme, men TUSINDE TAK  :respekt: :thumbsup:
Hun forsvandt desværre i mængden efter løftet, men er der nogle der tilfældigvis kender hende, så giv lige en krammer fra mig :-), den var sgu tæt på.
Sgu bare utroligt at det kun er mc´ister der kan hjælpe hinanden !!

Nå men Lørdagen endte godt trods alt :-)

Vi ses derude..

YESSØR!!

Jeg har prøvet Ikea, Århus på en lørdag - gør det aldrig mere  :shock: :shock: :shock:


Du vil sikker bare kramme hende for at mærke om hun har pattar  :afro:

PS. Hvad er det for en 04/00 SV du har??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Re: Der findes stadig gode mennesker (især mcíster)
« Svar #2 Dato: April 12, 2008, 01:02:31 pm »
Hehe lige præcis  :P ej jeg må indrømme at det vidst mere var ren glæde over at hun havde været med til at redde min mc, der var i mine tanker..

Hmm hvilken mc ? Sv650 S oldschool, i den rigtige gule farve ;-)
We brake for no one..

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Der findes stadig gode mennesker (især mcíster)
« Svar #3 Dato: April 12, 2008, 02:50:21 pm »
der findes mange gode mennesker, desværre skal man tit ud i extremer før folk reagerer :x folk er desværre bange for at blande sig, har selv oplevet at folk står passive og kigger istedet for at give en hånd med.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr