Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HejsaDa jeg smed SVinet i vinterhi sidste år døde batteriet, dvs. det kørte flad en del gange i ugerne op til... Mit spørgsmål er, skal jeg have nyt batteri eller kan jeg nøjes med at hælde vand på???Hvis jeg skal have nyt, er det så bare at bestille et ved Louis?Mvh. Kasper
Hvor mange gange kan man egentlig starte Grisen og derefter slukke den igen lige efter før batteriet er fladt?
Citat fra: Hollowpoint efter April 08, 2008, 10:48:44 pmHvor mange gange kan man egentlig starte Grisen og derefter slukke den igen lige efter før batteriet er fladt? 31, men who cares???
Mon så ikke det er bedre med et nyt batteri, hvis en lader koster det samme?Jeg har prøvet at lade det med start kabler og så køre en lang tur, men det hjalp ikke...Damn det er ikke altid en fordel med en boglig uddannelse, når man knap nok er handyman nok til at skrue en skrue i
Ja, nu kan jeg jo ikke lige finde manualen. Så hvis der er nogen der har data om hvilket batteri jeg skal bruge, får de en HighFive eller noget. Herfra!
Citat fra: ReconDK efter April 09, 2008, 09:14:53 amMon så ikke det er bedre med et nyt batteri, hvis en lader koster det samme?Jeg har prøvet at lade det med start kabler og så køre en lang tur, men det hjalp ikke...Damn det er ikke altid en fordel med en boglig uddannelse, når man knap nok er handyman nok til at skrue en skrue i Boglig?? Så kan du jo bare læse manualen og følge den Sæt et nyt batteri på. Gel er glimrende, og hvis Biltema eller T.Hansen har dem, så spring på dér. Hvis der er problemer igen om en måned, skal du nok kigge nærmere på din laderegulator. Det kan du iøvrigt gøre allere nu. Mål hvor meget raketten lader med ved 4-5000 omdr/min. Det skal gerne være 14,5v eller deromkring.