Forfatter Emne: dampsky fra motor i regnvejr  (Læst 5302 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #15 Dato: April 11, 2008, 10:21:56 am »
Har taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne :)


Jeg har også kørt + 200km (237 for at være præcis) i styrtende regnvejr, men det var km/t ! :twisted: på vej ind mod Braunsweig, så er der var ingen problemer med damp.

Tag jer sammen!
Kan man ikke tage mosten så køb en kadet :loser:
Tude-dyr


Nå!, og syntes du så det var sjovt?
Jeg gider satme' ikke køre i regn hvis jeg kan blive fri.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

norton

  • Gæst
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #16 Dato: April 12, 2008, 03:24:55 am »
Dunant: Det har da ikke en skid at gøre med om man kan tåle mosten og det har da heller ikke skid at gøre med om om man køre 200 + eller 250+ da dampen bliver blæst væk allerede når du begynder at sætte igang. Det jeg snakker om det er når man holder stille og din motor temperatur er oppe på 103 til 104 grader celius og det pisser ned og dampen står lige op i hoved på dig. Du må meget undskylde, men i for mig lyder det som du har misforstået det hele. :whatever:
« Senest Redigeret: April 12, 2008, 03:26:57 am af norton »

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #17 Dato: April 12, 2008, 07:14:14 am »
Har taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne :)


Jeg har også kørt + 200km (237 for at være præcis) i styrtende regnvejr, men det var km/t ! :twisted: på vej ind mod Braunsweig, så er der var ingen problemer med damp.

Tag jer sammen!
Kan man ikke tage mosten så køb en kadet :loser:
Tude-dyr



hvad mon knægten selv har.... en puch maxi  :lmao:
nu med yamaha fz1 2008

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #18 Dato: April 12, 2008, 08:43:02 am »
Har taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne :)


Jeg har også kørt + 200km (237 for at være præcis) i styrtende regnvejr, men det var km/t ! :twisted: på vej ind mod Braunsweig, så er der var ingen problemer med damp.

Tag jer sammen!
Kan man ikke tage mosten så køb en kadet :loser:
Tude-dyr



Og det synes du er fedt at prale med   :brok:... Jeg synes sgu det er ganske uansvarligt at kører 237 km/t i styrtende regnvejr.. :club: Måske du skal arbejde lidt med din situationsfornemmelse.. Og kører efter forholdene.. Vi kan da alle sammen kører +200, det er da ikke noget problem.. Men tror på at de fleste SVrider og alle andre udefra kører forsigtigt i regnvejr..  :thumbsup:

Damage

  • Gæst
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #19 Dato: April 12, 2008, 09:51:19 am »
Har taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne :)



Og det synes du er fedt at prale med   :brok:... Jeg synes sgu det er ganske uansvarligt at kører 237 km/t i styrtende regnvejr.. :club: Måske du skal arbejde lidt med din situationsfornemmelse.. Og kører efter forholdene.. Vi kan da alle sammen kører +200, det er da ikke noget problem.. Men tror på at de fleste SVrider og alle andre udefra kører forsigtigt i regnvejr..  :thumbsup:

Lige mine ord.  :thumbsup:

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #20 Dato: April 12, 2008, 01:29:38 pm »
Godt indlæg, så fik jeg også svar på mit spørgsmål. Er ret ny SV ejer så blev sgu også en smule nervøs, da det pludselig dampede en del nedefra i regnvejr :lol:
We brake for no one..

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #21 Dato: April 13, 2008, 09:50:38 pm »
At køre i regnvejr er sgu da noget af det ledeste!!!! Man sidder kun og tænker på hvornår det ender, og hvor mange timer man nu skal bruge på at pudse modellen. Og ja, hvis det regner vil jeg da langt hellere køre Kadett. Men også i såden èn er det fandme da uansvarligt at køre 237 km/t i regnvejr!    :club:

Og kald mig bare Tude Fjæs

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

norton

  • Gæst
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #23 Dato: April 14, 2008, 12:54:45 pm »
Tak for linket sv-spiret det var lige hvad jeg skulle bruge :) :)

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #24 Dato: April 14, 2008, 01:59:42 pm »
Tak for linket sv-spiret det var lige hvad jeg skulle bruge :) :)

Overvej lige porto og overførselsgebyrer i banken. En forskærmsforlænger koster 245-300kr hos den lokale pusher.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #25 Dato: April 14, 2008, 02:01:44 pm »
Forskærms forlænger fåes også på e-bay til 17,95€ + porto.
http://cgi.ebay.co.uk/

På ebay.CO.UK handler de i ££  :wink: :loser:  og portoen ødelægger enhver handel under 1000kr :|
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: dampsky fra motor i regnvejr
« Svar #26 Dato: April 15, 2008, 09:10:26 pm »
At køre i regnvejr er sgu da noget af det ledeste!!!! Man sidder kun og tænker på hvornår det ender, og hvor mange timer man nu skal bruge på at pudse modellen. Og ja, hvis det regner vil jeg da langt hellere køre Kadett. Men også i såden èn er det fandme da uansvarligt at køre 237 km/t i regnvejr!    :club:

Og kald mig bare Tude Fjæs

Synes absolut ikke du er et tudefjæs...Men ansvarlig og har noget fornuftigt mellem ørerne... :D :D :D :D I modsætning til en anden...  :club: