Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej var lige røget ind i det triste regnvejr da jeg kørte fra arbejdet i eftermiddags og det var selvfølgelig trals. Men det mest irriterende var at når man holdt stille ved rødt lys eller kø så stod der en dampsky lige op i hoved på mig da regnvandet ramte køleren og udstødningen og det var der hele tiden når man skulle holde stille. Er der andre der har samme problem og hvad gør i eventuelt ved problemet,hvis man kan gøre noget.Mvh Norton
Citat fra: norton efter April 08, 2008, 08:24:40 pmHej var lige røget ind i det triste regnvejr da jeg kørte fra arbejdet i eftermiddags og det var selvfølgelig trals. Men det mest irriterende var at når man holdt stille ved rødt lys eller kø så stod der en dampsky lige op i hoved på mig da regnvandet ramte køleren og udstødningen og det var der hele tiden når man skulle holde stille. Er der andre der har samme problem og hvad gør i eventuelt ved problemet,hvis man kan gøre noget.Mvh Norton Har oplevet det samme... Det er jo ikke rigtigt noget man kan gøre... Motoren bliver våd og så damper det...
Nu har jeg fuldkåbe på,men tænkte på om der findes en slags forskærm forlænger i en eller anden sammenhæng,måske det kunne tage noget af det. Jeg lagde også mærke til da jeg var kommet hjem fra min tur som kun er på fjorten kilometer at det har sprøjtet helt op under tanken og indersiden af kåben. Så den trænger gevaldigt til en omgang vask.På trods af den forholdsvis korte tur og med en gennemsnits hastighed på ca 50 km i timen så ligner svinet noget der har været ude at køre på en motorkrossbane. Så i morgen hvis det bliver godt vejr piller jeg kåben af og løfter tanken op og så står den ellers på vask og kædesmøring. Normalt køre jeg ikke i regnvejr hvis jeg kan undgå det netop pga det arbejde der medfølger bagefter og fordi konen engang imellem skal bruge bilen,men sådan er det jo.
Har taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne
Citat fra: Kondi efter April 08, 2008, 11:27:28 pmHar taget 220 km i regn uafbrudt... det gør jeg sgu heller ikke igen! Damp ved hvert stop... også dem på tanken for at få varmen i fingrene og vride handskerne Min bror og jeg kørte engang hjem fra Stockholm, i et hug(optankninger undtaget:p).. Det regnede alle 650 km! Det var fandme noget af det fladeste jeg nogensinde har oplevet. Jeg tror aldrig jeg har været så våd før. Ikke engang når jeg har været ude og bade..
Ok jeg må have fat i sådan en forskærmforlænger. Det er rigtig at både køleren og oliekøleren sidder temlig udsat hvis der bliber slynget en sten op i, ikke fordi jeg tror at der sker noget på kort sigt, men på længere sigt bliver køleripperne deformeret.