Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
En sølvfarvet SV'er S-model ved Opnæsgård/Ørbæksvej, med fører i kamouflagetøj og sort hjelm.... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår
... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår
Citat fra: tryllekaffe efter April 08, 2008, 09:09:48 am... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår Endnu en søster Vi må se at få lavet en søsterdag. Min søster er optaget og flytter sikkert snart til Tyskland, så hun er ikke til at samle op alligevel.
Citat fra: NielSV650 efter April 08, 2008, 02:57:28 pmCitat fra: tryllekaffe efter April 08, 2008, 09:09:48 am... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår Vi må se at få lavet en søsterdag. Min søster er optaget og flytter sikkert snart til Tyskland, så hun er ikke til at samle op alligevel. Har hun nogen veninder?`
Citat fra: tryllekaffe efter April 08, 2008, 09:09:48 am... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår Vi må se at få lavet en søsterdag. Min søster er optaget og flytter sikkert snart til Tyskland, så hun er ikke til at samle op alligevel.
Citat fra: skurkenfradallas efter April 08, 2008, 07:16:25 pmCitat fra: NielSV650 efter April 08, 2008, 02:57:28 pmCitat fra: tryllekaffe efter April 08, 2008, 09:09:48 am... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår Vi må se at få lavet en søsterdag. Min søster er optaget og flytter sikkert snart til Tyskland, så hun er ikke til at samle op alligevel. Har hun nogen veninder?` I så fald, er de velkomne til at vise grejet frem på matriklen...Nu er det måske lidt off-topic, men er der nogen SV'ere der 'permanent' holder til i byen, eller er det kun Q8-tanken ved Isterødvejen der trækker?
Citat fra: tryllekaffe efter April 08, 2008, 10:14:44 pmNu er det måske lidt off-topic, men er der nogen SV'ere der 'permanent' holder til i byen, eller er det kun Q8-tanken ved Isterødvejen der trækker?Familie i hhv. Rungsted og Hørsholm... Hvis vejret er til det kommer jeg mindst en gang om ugen...
Nu er det måske lidt off-topic, men er der nogen SV'ere der 'permanent' holder til i byen, eller er det kun Q8-tanken ved Isterødvejen der trækker?