Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey og velkommen til...Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.Jannik...
Citat fra: Jannik efter April 07, 2008, 01:13:25 pmHey og velkommen til...Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.Jannik...Tak, Så er det bare lige det hvor får jeg sådan nogle henne ?
Citat fra: svtøz efter April 07, 2008, 01:16:23 pmCitat fra: Jannik efter April 07, 2008, 01:13:25 pmHey og velkommen til...Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.Jannik...Tak, Så er det bare lige det hvor får jeg sådan nogle henne ?Til min gamle old-school sv6½s som jeg fik sat MIVV potte på fulgte der det samlerør med i kassen, men om der gør det hver gang og til andre mærker skal jeg ikke kloge mig på, men ellers er der vel nok en venlig smed på forummet som hurtigt kan fikse sådan en til dig.
Det er rigtigt. Frem med vinkelsliberen, det er den eneste mulighed. Bare pas på du ikke saver i katalysatoren. Mener den går til ca. 10 cm efter kontakten til lambdasonden. Og velkommen til iøvrigt.
IXIL slipon har også samlestykke med, men har prøvet at sætte org. potten på med det og det fungere ikke!!!! Men med DB-killer i tror jeg godt den kan gå gennem syn.SørenG
Citat fra: sircajun efter April 07, 2008, 02:53:53 pmIXIL slipon har også samlestykke med, men har prøvet at sætte org. potten på med det og det fungere ikke!!!! Men med DB-killer i tror jeg godt den kan gå gennem syn.SørenGTror jeg er nødt enten at få lavet et helt nyt forrør, eller give den en tur med vinkelsliberen .Det sidste er bare ikke fedt, hvis jeg skal sælge den på et tidspunkt.
Citat fra: svtøz efter April 07, 2008, 01:16:23 pmCitat fra: Jannik efter April 07, 2008, 01:13:25 pmHey og velkommen til...Der findes sådan nogle opslidsede metalrør som passer præcis udenpå de originale rør, og det kan spændes sammen i begge ender med spændebånd, så du har muligheden for at sætte den originale potte på igen hvis du bliver hevet til syn.Jannik...Tak, Så er det bare lige det hvor får jeg sådan nogle henne ?Mener jeg har et Spænde bånd liggende hjemme i gemmer'n og samle støv
Og det er????
Citat fra: Hillerup efter April 11, 2008, 11:52:15 pmOg det er???? Har købt en komplet "ny" brugt udstødning, som der må saves i