der er ingen knase lyde
jeg vejer ca 100 kg med grejet på
jeg syntes det er mest tydeligt i blæse vejr men kan også fornemme den er lidt urolig når jeg ligger den lidt ned i svingene i pæn hastighed....feks et langt blødt sving med 70 - 80 km i timen så føles den meget urolig...nok til jeg blir lidt nervøs over den.
Fint med styrdæmperen, der kunne være luft i den - men når den ikke knaser, er den sikkert ok.
Det andet lyder præcis som de problemer jeg, og mange andre, også har haft - den er sikkert også ret ustabil ved høje hastigheder så... og høje hastigheder i sving er sikkert
Prøv at få monteret progressive fjedre på den, så skal du se løjer
http://www.hyperpro.dk/ - du kan evt. starte med kun at skifte den bagerste fjeder (koster ca 1000kr) og indstille forgaflen igen, det hjælper RIGTIG meget. Er k7 som k3 så er det bagdæmperen der ikke rigtig har styr på baghjulet, dvs den dæmper for meget når man kører langsomt - og for lidt når der er fart på (så enten "sejler" baghjulet når man køre langsomt, eller hopper når man kører hurtigt).
Forgaflen KAN sættes op så den er til at leve med, bare husk ikke at gøre den for hård - hårdere er ikke nødvendigvis bedre..!! Det drejer sig jo om at holde dækkene så meget som muligt på asfalten. Der er en opsætnings-vejledning et eller andet sted her på forum.
Jeg satte komplet Hyperpro i den jeg havde - og det var som at få en helt anden mc.