Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Big G efter April 02, 2008, 02:47:12 pmCitat fra: Hudson efter April 02, 2008, 09:43:14 amHusk at dem på tankstationen kan pumpe luft ud af begge ender af hovedet. Det var en stor opdagelse for mig da jeg fandt ud af det. Dejligt med de dage hvor der går et lys op for folk mener der stod 36/36 psi på min kædeskærm ved solokørsel.Hehe, jep. For nu at citere Jules i Pulp Fiction: "I had what alcoholics used to refer to, as a moment of clairity."
Citat fra: Hudson efter April 02, 2008, 09:43:14 amHusk at dem på tankstationen kan pumpe luft ud af begge ender af hovedet. Det var en stor opdagelse for mig da jeg fandt ud af det. Dejligt med de dage hvor der går et lys op for folk mener der stod 36/36 psi på min kædeskærm ved solokørsel.
Husk at dem på tankstationen kan pumpe luft ud af begge ender af hovedet. Det var en stor opdagelse for mig da jeg fandt ud af det.
Hvordan er omregningsfaktoren fra psi til bar, og omvendt???
Citat fra: Razz S efter April 01, 2008, 07:17:58 pmCitat fra: Gertsen efter April 01, 2008, 04:44:29 pmCitat fra: Luske efter April 01, 2008, 04:42:02 pmbruger bla. dem fra tankstationen. Men det er da korrekt at ikke alle tankstationer har nogen der er kompatible, med et store forhjuls bremseskiver - prøv at køre videre til næste tankHvad er det så dæktrykket skal være i henholdsvis SV6½ og SV1K?Synes nemlig at mit dæktryk var højere, end da jeg satte den ind... Men det må være mig der husker forkert.Det skal gerne stå på siden at dækkene...Det er makstryk der står der.Jeg kører i øjeblikket med 2,1 for og bag, og med 2,3 til sommer. (jo højere tryk jo mindre varme bliver dækkene og om sommeren giver det mindre slid med højere tryk i dækkene, men det koster lidt på grebet, og på hvor lang tid de er om at være varme)
Citat fra: Gertsen efter April 01, 2008, 04:44:29 pmCitat fra: Luske efter April 01, 2008, 04:42:02 pmbruger bla. dem fra tankstationen. Men det er da korrekt at ikke alle tankstationer har nogen der er kompatible, med et store forhjuls bremseskiver - prøv at køre videre til næste tankHvad er det så dæktrykket skal være i henholdsvis SV6½ og SV1K?Synes nemlig at mit dæktryk var højere, end da jeg satte den ind... Men det må være mig der husker forkert.Det skal gerne stå på siden at dækkene...
Citat fra: Luske efter April 01, 2008, 04:42:02 pmbruger bla. dem fra tankstationen. Men det er da korrekt at ikke alle tankstationer har nogen der er kompatible, med et store forhjuls bremseskiver - prøv at køre videre til næste tankHvad er det så dæktrykket skal være i henholdsvis SV6½ og SV1K?Synes nemlig at mit dæktryk var højere, end da jeg satte den ind... Men det må være mig der husker forkert.
bruger bla. dem fra tankstationen. Men det er da korrekt at ikke alle tankstationer har nogen der er kompatible, med et store forhjuls bremseskiver - prøv at køre videre til næste tank
.... Mener at der står 2,5 bar i både for og bag på en SV1000 - op til 2,8 hvis man har sin fede moster med bagpå... Men det må i hellere lige dobbelt-checke!Man kan altså godt liiige få kontakt med ventilen hvis man holder pumpe-stangenhelt ind bagved bremseskivenså den mere eller mindre ligger op ad dækket. Ellers kan jeg anbefale Statoil på Strandboulevarden /KBH Ø.