Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg var til 24K eftersyn i efteråret sidste år. Der fik jeg skifte shims ringene, plus fik skiftet olie osv. der hører sig til et 24K eftersyn. Pris 42xx kr ved Aut. Suzukiværkested...
Tilbage i 2006 gav jeg 5540,- inklusive et kædekit monteret.På min skulle alle ventiler stilles, men det er jo ikke sikkert at det er sådan på din.Det var hos en mindre baggårdsmekaniker i Oppe Sundby...
Citat fra: Razz S efter April 01, 2008, 07:22:51 pmJeg var til 24K eftersyn i efteråret sidste år. Der fik jeg skifte shims ringene, plus fik skiftet olie osv. der hører sig til et 24K eftersyn. Pris 42xx kr ved Aut. Suzukiværkested...Citat fra: nyg efter April 01, 2008, 09:04:04 pmTilbage i 2006 gav jeg 5540,- inklusive et kædekit monteret.På min skulle alle ventiler stilles, men det er jo ikke sikkert at det er sådan på din.Det var hos en mindre baggårdsmekaniker i Oppe Sundby... YIKES !! Det skal lige siges at min fik hele turen, shims, olie (til 118,- + moms per liter), filter, tændrør, kølevæske, koblings-, for- og bagbremsevæske samt efterspænding osv. hos Carstens MC i Varde som er autoriseret Suzuki forhandler. Det er også der jeg har købt min MC.Alt dette for 2826,33 alt inkl.Er dælme glad for at jeg ikke har givet halvanden gang så meget. Synes faktisk at det var dyrt nok