Forfatter Emne: fabrikation af mc lift til sv 650s  (Læst 4777 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

codeman_c4

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
fabrikation af mc lift til sv 650s
« Dato: Marts 29, 2008, 06:21:04 pm »
Er ved at lave en mc lift til min sv650s og projektet skrider fint fremad.Regner med at være test klar imorgen eftermiddag og så vil der komme nogle billeder af projektet.Der bliver monteret løftesøjler på liften og hjul så når cyklen er løftet for og bag kan den den skubbes rundt med som man lyster.Begge hjul kan afmonteres i løftet tilstand, men som sagt der kommer billeder.
"En gang biker,altid biker"

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #1 Dato: Marts 29, 2008, 07:02:22 pm »
Lyder interessant. Glæder mig til at se billederne. Hvad står sådan et projekt dig i....?
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

codeman_c4

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #2 Dato: Marts 29, 2008, 07:47:31 pm »
Hvis man skal regne alt med og man skulle have pungen frem til det hele ville det ikke være et projekt jeg havde givet mig i kast med.Så har jeg vist sagt det på en pæn måde :innocent:
"En gang biker,altid biker"

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #3 Dato: Marts 30, 2008, 09:12:37 am »
jA HAVDE JEG SELV KASTET MIG UD I DET,, så havde det bare at lave det i firmaet.... så er det kun hjul der koster
nu med yamaha fz1 2008

codeman_c4

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #4 Dato: Marts 30, 2008, 07:50:05 pm »
Så er der billeder af projektet....dog er liften ikke blevet malet endnu...... :undecided:
"En gang biker,altid biker"

Morten L

  • Gæst
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #5 Dato: Marts 30, 2008, 08:01:12 pm »
Flot stykke håndværk, men hvordan får du løftet cyklen op?
Er søjlerne drevet hydraulisk / pneumatisk / elektrisk eller lign., eller skal du løfte cyklen med rå man-power og derefter fiksere søjlerne i den korrekte højde?

codeman_c4

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #6 Dato: Marts 30, 2008, 11:04:42 pm »
Elektrisk, løftesøjler og en kontrolboks, så jeg kan selv ene mand få cyklen op og ned uden hjælp og uden at den vælter.Jer er sku en glad mand idag, skal have den malet som det sidste.Som opsætningen er på billedet kan og har jeg skubbet sv'en over i hjørnet af garagen uden prob hvilket jeg også kan gøre når begge hjul skal afmonteres.D.v.s at jeg kan rode med cyklen ,sætte den over i hjørnet så bilen kan komme ind og fortsætte næste dag uden prob. :thumbsup:Intet tidspres.... :club:jo lidt vil gerne køre ...!!!
"En gang biker,altid biker"

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #7 Dato: Marts 30, 2008, 11:23:40 pm »
nice - rigtig nice  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #8 Dato: Marts 31, 2008, 07:22:24 am »
Det ser rigtigt godt ud det der, jeg er bare pissemisundelig!!!!  :respekt: :respekt:
Jeg ville ønske jeg kunne sådan noget :cry: :cry:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #9 Dato: Marts 31, 2008, 10:31:07 am »
Flot arbejde og et anderledes koncept - burde sættes i produktion et eller andet sted. Hvor højt kan du løfte den ?
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #10 Dato: Marts 31, 2008, 08:20:54 pm »
ser sku godt ud...... måske man skulle hærge et hæve sænkebord og stjæle motorne... mon nogen opdager det :mrgreen: :angel:
nu med yamaha fz1 2008

Kaspar Ringfætter

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 56
    • http://www.go-start.dk
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #11 Dato: April 01, 2008, 10:49:47 pm »
Super nice :respekt: :respekt:
Et virkelig flot stykke arbejde :thumbsup:
SV 650 S SK4, Gul, med "fuldkåbe", pyramid kulfiberhugger, Evo kulfiberforskærm, pc III, rumble undertray og G.P.R hi-mount udstødning, pipercross stage2 kit..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10076

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
Re: fabrikation af mc lift til sv 650s
« Svar #12 Dato: April 08, 2008, 07:59:38 pm »
keep up the good work
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow