Forfatter Emne: Holeshot udstødning  (Læst 1336 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

johnjohn

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 29
Holeshot udstødning
« Dato: Marts 28, 2008, 03:23:47 pm »
Først vil jeg lige sige at jeg har en SV650 S AK8 : D Men altså, jeg har set nogle film på youtube, samt en film som er blevet optaget, med folk herinde fra - hvor man hører deres udstødninger. Og jeg er faldet over Holeshot, da disse har en lidt "skrigende" lyd (Ala R4'ere (Yamaha R6 og Kawa ZX6R)). Nogle der har erfaringer med dem? Jeg spurgte forhandleren, men han vidste ingenting om dem.

Jeg ved ikke rigtig, som jeg synes der går for meget Harley Davidson i den, men han foreslog mig korte Ixil potter - men som sagt ved jeg ikke om jeg synes der går lige vel meget "bulder" over dem. Så er der ellers nogle udstødninger, der kan give min SV'er en tand mere skrig end skrål?

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Holeshot udstødning
« Svar #1 Dato: Marts 28, 2008, 05:03:49 pm »
Der er sådan set kun én ting at gøre. Og det er at de tager ud og ser/høre de udstødninger IRL. For den er ikke den samme, når den er optaget med en mobil, eller et videocam...

Og alt er en smag sag, hvad man syntes der lyder fedt.

Men der er vist et par stykker herinde der kører med holeshoot, bla. Moolex... Så hut jeg hvisker
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Holeshot udstødning
« Svar #2 Dato: Marts 28, 2008, 05:57:23 pm »
Jep og Jesper Jensen har den på sin 6½ men jeg syntes bestemt ikke at den skriger...  :rolleyes:

Desuden tror jeg du får svært ved at få en V2 til at skrige.  :huh:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Holeshot udstødning
« Svar #3 Dato: Marts 28, 2008, 06:13:46 pm »
yessir og de har imho den fedeste lyd, en god høj buldren, Jesper Jensen  kører også med Holeshot på en 6½'er....   og  Junior har også på en 1000'er
   

johnjohn

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 29
Re: Holeshot udstødning
« Svar #4 Dato: Marts 28, 2008, 07:48:50 pm »
yessir og de har imho den fedeste lyd, en god høj buldren, Jesper Jensen  kører også med Holeshot på en 6½'er....   og  Junior har også på en 1000'er


Har du en på en 6½?

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Holeshot udstødning
« Svar #5 Dato: Marts 28, 2008, 09:50:44 pm »
nøller skipper min er en 1000'er :mrgreen: