Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hmm - fælles indkøb med eventuel svrider logo på ryggen?bare tanker - velkommen til at skyde dem ned Så skulle jeg da have ventet med at købe den Citat fra: blz efter Marts 27, 2008, 03:48:53 pmkender en syerske der har en rulle refleks plaststof - kunne være man skulle få lavet nogle symetriske tribals udsnit og så syet på en racer jakke...Det var egentlig ikke pga af reflekserne jeg købte, det var pga. "DAY GLOW" effekten
kender en syerske der har en rulle refleks plaststof - kunne være man skulle få lavet nogle symetriske tribals udsnit og så syet på en racer jakke...
hmm - fælles indkøb med eventuel svrider logo på ryggen?bare tanker - velkommen til at skyde dem ned
Citat fra: blz efter Marts 27, 2008, 03:46:55 pmhmm - fælles indkøb med eventuel svrider logo på ryggen?bare tanker - velkommen til at skyde dem ned Jeg er med hvis der kommer fælleskøb med SV-rider logo!
Citat fra: blz efter Marts 27, 2008, 03:46:55 pmhmm - fælles indkøb med eventuel svrider logo på ryggen?bare tanker - velkommen til at skyde dem ned [billede]Skal vi nu til at køre med rygmærker ?
hmm - fælles indkøb med eventuel svrider logo på ryggen?bare tanker - velkommen til at skyde dem ned [billede]