1 Situation: Kører hjem fra Sønderborg (i bil), dagen efter bakkeåbningen. Kommer op til trekantsområdet, hvor den jydske motorvej rammer den fra fyn. Kører i retning mod Vejle, det regner og generelt lortevejr. Der kommer nogen MC'er fra Fyn siden af. De første to ser jeg TYDELIGT, da de fletter ind foran, de næste to knap så tydeligt. De første to havde refleksvest på!!!
2 Konsekvens : Drejer fra ved Vejle Syd. Kører direkte op til KS motor (to lyskryds fra afkørsel). Køber en Kushitani refleksvest, sidder godt og stramt (299 kr).
http://www.mc-select.dk/kushitani_refleksvest.asp3 konklusion : Med fare for at blive kaldt morfar og tåbe, tja så er det nu en del af mit udstyr. Dem der siger at de har erfaring for at det ikke virker, fair nok, men hvor mange er blevet stoppet af en billist og sagt det var sørme godt du havde sådan en på, jeg så dig!!! Det er jo en erfaring der nok ikke nogen der har. Og jeg tror personligt den er et super kompliment til kørelyset, specietl når bilisterne kommer frem i t-krydsene, og ikke stopper helt. Den neonfarve ser man altså tydeligt!!
Lars