Forfatter Emne: lortevejr  (Læst 4595 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

  • Gæst
lortevejr
« Dato: Marts 26, 2008, 08:34:32 am »
sidder her kl. lort om morgenen på mit arbejde og tænker. hva der sker for det her lortevejr skulle sneen ik ha været i starten af januar i stedet for slutningen af MARTS nu må det gode vejr snart gerne komme  :brok:

god dammit. son of a bitch 8)

jeg vil sgu gerne snart ud og køre på gixxeren :brok:

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: lortevejr
« Svar #1 Dato: Marts 26, 2008, 11:33:35 am »
Ja  :brok: :brok: jeg tror, jeg ved hvordan du har det. Jeg får nok min nye CBR600RR i morgen.
« Senest Redigeret: Marts 26, 2008, 11:37:51 am af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: lortevejr
« Svar #2 Dato: Marts 26, 2008, 12:22:55 pm »
I er da lidt naive hvis I havde regnet med at vejret ikke kunne ændre sig.. Det er da normalt at der i Marts mdr kan falde lidt salt på vejene..  :D

Og så vl jeg da lige sige at her hvor jeg sidder er der ingen sne og solen skinner... Dejligt...  :D :D

El Bola

  • Gæst
Re: lortevejr
« Svar #3 Dato: Marts 26, 2008, 12:24:58 pm »
I er da lidt naive hvis I havde regnet med at vejret ikke kunne ændre sig.. Det er da normalt at der i Marts mdr kan falde lidt salt på vejene..  :D

Og så vl jeg da lige sige at her hvor jeg sidder er der ingen sne og solen skinner... Dejligt...  :D :D

havde heller ik regnet med at vejret ændrede sig vil bare gerne ha at det er godt vejr NU

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: lortevejr
« Svar #4 Dato: Marts 26, 2008, 12:31:50 pm »
I er da lidt naive hvis I havde regnet med at vejret ikke kunne ændre sig.. Det er da normalt at der i Marts mdr kan falde lidt salt på vejene..  :D

Og så vl jeg da lige sige at her hvor jeg sidder er der ingen sne og solen skinner... Dejligt...  :D :D

havde heller ik regnet med at vejret ændrede sig vil bare gerne ha at det er godt vejr NU

Præcis.
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: lortevejr
« Svar #5 Dato: Marts 26, 2008, 12:31:59 pm »
Jeg kan informere om at det bliver godt vejr næste tirsdag (d. 1/4) da jeg skal hente min maskine der og har bestilt godt vejr til lejligheden :D

/bo
MC-løs :-/

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: lortevejr
« Svar #6 Dato: Marts 26, 2008, 12:53:41 pm »
Jeg kan informere om at det bliver godt vejr næste tirsdag (d. 1/4) da jeg skal hente min maskine der og har bestilt godt vejr til lejligheden :D

/bo

Ja tak, det kan du sagtens sige. Jeg bestile osse godt vejr da jeg skulle hente min grisling, men lige meget regnede det! -og hvor var jeg bare ligeglad, smilet sad der sq, fra øre til øre, alligevel :D så længe det ik er frost eller salt ! så jeg krydser fingre for dig alligevel (og osse lidt for mig selv og alle landets øvrige bikere) :D

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: lortevejr
« Svar #7 Dato: Marts 26, 2008, 12:57:20 pm »
NU kommer det gode vejr .... det skal det simpelthen - i morgen GØR det helt sikkert, for jeg har fødselsdag

det her er gaven  :orkester:
« Senest Redigeret: Marts 26, 2008, 01:46:17 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: lortevejr
« Svar #8 Dato: Marts 26, 2008, 01:25:00 pm »
NU kommer det gode vejr .... det skal det simpelthen - i morgen GØR det helt sikkert, for jeg har fødselsdag

det her er gaven  :orkester:

Lækker gave, og fed indpakning  :afro:

Håber på lidt regn i weekenden, væk med saltet, og så bare beskedne 20 grader i næste uge  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: lortevejr
« Svar #9 Dato: Marts 26, 2008, 01:27:04 pm »
Det ser jo helt fint ud med vejret de næste par dage. Og nu kommer vi endda også væk fra nattefrost, så der er bingo! Der er lige lidt regn lørdag og mandag, men det er jo bagateller. Det kunne ligefrem være at svinet skulle ud af stalden nu..

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: lortevejr
« Svar #10 Dato: Marts 26, 2008, 01:43:08 pm »
Var ude at køre PMV i nat pga af det pisse lorte sne!! Der kom sindssygt meget sne på Mors  og Thy  :brok: :brok: :brok: :thumbsdown:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: lortevejr
« Svar #11 Dato: Marts 26, 2008, 02:04:01 pm »
NU kommer det gode vejr .... det skal det simpelthen - i morgen GØR det helt sikkert, for jeg har fødselsdag

det her er gaven  :orkester:

Har du gættet, hvad det er?
Nu uden tohjulet liv...

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: lortevejr
« Svar #12 Dato: Marts 26, 2008, 02:55:42 pm »
ej for fanden i helvede.. jeg sidder og overvejer om jeg sku flytte kværnen ud, og måsk tage en lille bitte tur, men jeg tør fandme næsten ik pga salt og nattefrost.. det er næsten helt skyfrit her, og solen brager løs :D
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: lortevejr
« Svar #13 Dato: Marts 26, 2008, 03:01:18 pm »
NU kommer det gode vejr .... det skal det simpelthen - i morgen GØR det helt sikkert, for jeg har fødselsdag

det her er gaven  :orkester:

Ny plæneklipper - eller en generator til kolonihaven ?  :innocent:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: lortevejr
« Svar #14 Dato: Marts 26, 2008, 03:32:01 pm »
NU kommer det gode vejr .... det skal det simpelthen - i morgen GØR det helt sikkert, for jeg har fødselsdag

det her er gaven  :orkester:

Ny plæneklipper - eller en generator til kolonihaven ?  :innocent:

 :mrgreen: :mrgreen: NØJ man ville blive pænt lang i skuffen hvis der var en kæmpe generator i
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir