Forfatter Emne: Sjov med en fusker  (Læst 4013 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
Sjov med en fusker
« Dato: Marts 24, 2008, 02:24:39 pm »
I går modtog jeg en mail fra en udlænding der var interesseret i en GSXR 250 jeg har til salg. Jeg har tidligere modtaget en lignende mail, og det stråler ud af dem at det er fusk. Her er mailen:

Citér
Hello,
Am intrested  in buying, kindly mail me mail me with the last offering price for it and mail me with moe photos.
Thanks
james cole...

Da jeg er ret sikker på at det er fusk, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne tage noget pis på ham. I annoncen står den til 24.000 kr. Mit svar var:

Citér
Hi James
I have been offered 54,000 dkr. Are you willing to make a higher bid?

Regards,
Mads

Jeg tænkte at tossen nok havde regnet ud at jeg tog pis på ham, men nej.. Fik lige dette svar:

Citér
Happy Easter,

Thanks for the response back.I am happy and satisfied with the  information about it okay and i hope all is going on fine with you and your family today . I am sure in good condition.  This is all the requirements needed at this time. I have someone that will handle everyother things necessary when he comes to your location  and this is my agent/transporter.
The price is okay by me and i will pay the amount okay.

Can I trust you too send a deposite fees of 8,800 euros to you and later  when my shipper comes for the pick up he will come along with the rest of the ballance and make sure all the sales document is ready when my shipper .. and sending you the 13,800 euros just too keep any other buyers off.

let me know if i can trust you and get back to me with your  information below so that i can instruct the cheque to be mailed to you. If yes, kindly reply with the following payment details so I can inform him to make out payment to you.

Thank you.

NAME AS TO APPEAR ON CHEQUE.................

HOME ADDRESS AND POST CODE...................

PHONE NUMBER TO REACH YOU ON.....{home,work & mobile}.

Det er meget sejt at han allerede nu stoler på mig og takker for informationerne jeg har sendt om cyklen (jeg har kun sendt ham den ene mail...) :D Derudover fatter jeg heller ikke de penge han vil give mig - som jeg forstår det vil han give mig 13.000 € oven i hatten hvis jeg holder på cyklen til ham  :mrgreen:

Men nu til det sjove! Er der nogle herinde der har nogle gode ideer til et svar på ovenstående? Man kan jo lige så godt få lidt sjov ud af det :D Jeg tror jeg vil starte med at bilde ham ind at min mor netop er død - evt. kvalt i et påskeæg... Derudover vil jeg se om ikke jeg kan få ham til at udstede checken til 'Bror Lort'.

Alle ideer bliver taget imod med kyshånd - jeg regner med at sende ham et svar i morgen.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Kenny

• Roadracer
Re: Sjov med en fusker
« Svar #1 Dato: Marts 24, 2008, 05:44:40 pm »
Har læst om noget lignende i Touring nyt, det sidste der er udkommet, det han byder dig er helt underordnet, du skal nok få dine cheks, udstedt i dit navn og alt, problemet er bare at DIN bank er 2 måneder om og finde ud af om der er dækning.... mon der så er det..... :D

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #2 Dato: Marts 24, 2008, 05:53:33 pm »
Har læst om noget lignende i Touring nyt, det sidste der er udkommet, det han byder dig er helt underordnet, du skal nok få dine cheks, udstedt i dit navn og alt, problemet er bare at DIN bank er 2 måneder om og finde ud af om der er dækning.... mon der så er det..... :D
Hehe :D De er sgu smart de svindleren. Men derfor kan man jo godt forsøge at tage røven lidt på dem, og evt. give dem forhåbninger om at de har fået fat i en der ikke har gennemskuet deres nummer :mrgreen:

Hygge

Kenny

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Marts 24, 2008, 05:56:09 pm »
jepz fed underholdning og hvor må de bare tro vi er dumme  :lmao: :lmao: :lmao:

Emil -Ejlemos-

• Plastikrocker
  • XR-1000 Rouge TC-6
« Svar #4 Dato: Marts 24, 2008, 06:51:45 pm »
HAHA!!!
Genial idé!!! Den er god den med mor kvalt i påskeæg  :lmao:

Har svært ved lige at komme på noget som ville være godt at bilde ham ind....

Men du må endelig huske at skrive forløbets gang her!! ku være sjovt!

LSJ

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Marts 24, 2008, 10:56:47 pm »
Tag sgu da imod de checks, lad sæt dem ind på din konto. Så sig til ham at din bank har fastfrosset dem i 3 måneder og så sig at hvis de stadig holder vand, så vil du give ham et afslag på 10 %, for penge har han nok af!!!! Og hvis han så dukker op for at hente cyklen, tjaaa så må du jo give ham et afslag på 10 %. Men mon ikke han får kolde fødder, når han finder ud af checken skal checkes i bund.
Og han skriver jo sikkert at han har lavet en fejl, og komme til at sætte for mange penge ind på din konto, om du ikke bare kan overføre de for mange penge til ham, så vender du jo bare tilbage til de første 2 linjer!!! :club: :club:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #6 Dato: Marts 24, 2008, 11:16:24 pm »
pak en gammel havelåge af en trædecykel fint ind og lad som om det er den højtskattede mc...... og lad hans "shipper" få den.... evt giv den et par fine stafferinger med noget mc gejl

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #7 Dato: Marts 24, 2008, 11:21:36 pm »
Tag sgu da imod de checks, lad sæt dem ind på din konto. Så sig til ham at din bank har fastfrosset dem i 3 måneder og så sig at hvis de stadig holder vand, så vil du give ham et afslag på 10 %, for penge har han nok af!!!! Og hvis han så dukker op for at hente cyklen, tjaaa så må du jo give ham et afslag på 10 %. Men mon ikke han får kolde fødder, når han finder ud af checken skal checkes i bund.
Og han skriver jo sikkert at han har lavet en fejl, og komme til at sætte for mange penge ind på din konto, om du ikke bare kan overføre de for mange penge til ham, så vender du jo bare tilbage til de første 2 linjer!!! :club: :club:
Jamen jeg ved at det er fusk, så der er slet ingen grund til at forsøge at få penge ud af det :D Jeg vil bare more mig lidt nu.

pak en gammel havelåge af en trædecykel fint ind og lad som om det er den højtskattede mc...... og lad hans "shipper" få den.... evt giv den et par fine stafferinger med noget mc gejl
Jeg tror ikke han tager sagen så langt. Som jeg har forstået det plejer de normalt at sende en check der er alt for stor, og så skal man så sende det overskydende retur. Efter noget tid viser det sig at der ikke var dækning på checken, og dermed har han scoret lidt penge uden at se eller hente mc'en.

Hygge

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #8 Dato: Marts 24, 2008, 11:27:04 pm »
hmm så få den udstedt til onkel Joakim

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #9 Dato: Marts 24, 2008, 11:49:27 pm »
hmm så få den udstedt til onkel Joakim
Jeg har også tænkt lidt at adressen skulle være andeby :D Nogle der kan huske fedtmules adresse? :mrgreen:

Hygge

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #10 Dato: Marts 25, 2008, 09:18:40 am »
Det ku jo være at Black Cobras inc.  eller nogle andre flinke fyre var villige til at købe checken til en lavere kurs, de ku så stå for indrivelsen hvis der nu mod forventning ikke skulle være dækning he he!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

pingo

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Marts 25, 2008, 10:10:23 am »
Hvis i keder jer, kan i læse lidt om forskellige svindlere, der får hvad de fortjener:
http://www.zug.com/pranks/powerbook/
http://www.419eater.com/
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Per F

• Plastikrocker
  • Blå SV650S K2
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11683
« Svar #12 Dato: Marts 25, 2008, 08:38:19 pm »
Godt gået Mads.
Han fortjener at blive tørret grundigt.
M.v.h. Per F

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #13 Dato: Marts 25, 2008, 11:19:59 pm »
Så er følgende mail send til tossen  :mrgreen:

Citér
Hi James,

Sorry for the late reply, but unfortunately my Easter has not been very happy. My mom passed away this Saturday - she choke on a Easter egg, and was sitting dead in the afternoon when we came to pick her up...

But it sounds very fine with the deposits. You can trust me. I would very much like to get the cheque as soon as possible, so I can pay for my mom's funeral. She has always wanted a very pompous funeral, so it will cost quite a lot of money. But all for her - I loved her.
If possible I would like you to issue the cheque to my brother, because he is going to take care of the business with the undertaker. His payment details is the following:

NAME AS TO APPEAR ON CHEQUE.................
Bror Lort

HOME ADDRESS AND POST CODE...................
Paradisæblevej 111, Andeby

PHONE NUMBER TO REACH YOU ON.....{home,work & mobile}.
+45 118 (just ask for Bror Lort. It is his work number)

Regards,
Mads

Jeg er ret spændt på om han svarer.... Jeg har min tvivl :mrgreen:

Hygge

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #14 Dato: Marts 25, 2008, 11:30:41 pm »
  :lmao: :lmao: :lmao:lmao:

1.april bør du så sende den næste mail......Aprils fool.......sort sort sort

KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....