Forfatter Emne: Skjule nummerplade på billeder?  (Læst 3799 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Tinus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
Skjule nummerplade på billeder?
« Dato: Marts 23, 2008, 07:03:19 pm »
Hvorfor skjuler mange nummerplden ved billeder at sin mc på nettet? HVEM kan få HVAD ud af en nummerplade???  :huh:

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #1 Dato: Marts 23, 2008, 07:25:05 pm »
Tja.. Nogle gange har de forkerte folk adgang til at slå informationer op om hvem der ejer den med bopæl og sådan noget, så kan man jo lige så godt dække sig ind :)
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Tinus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #2 Dato: Marts 23, 2008, 07:40:00 pm »
Aha, så hvis man er gangsta´ og kender en gangsta´ på motorkontoret, så kan man lave en fiks lille sammensværgelse og finde adressen på mc´en og hapse den i nattens mulm og mørke... :club:  Så blev jeg så klog...

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #3 Dato: Marts 23, 2008, 07:44:48 pm »
Aha, så hvis man er gangsta´ og kender en gangsta´ på motorkontoret, så kan man lave en fiks lille sammensværgelse og finde adressen på mc´en og hapse den i nattens mulm og mørke... :club:  Så blev jeg så klog...

Heheh såen kan man vel osse sige det...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #4 Dato: Marts 23, 2008, 07:46:02 pm »
Det er osse hørt om der er lavet nummerplader der er magen til samme model, så snupper man en cykel uden afgift, Gæt hvor vores bedste venner dukker op? ikke at det er sket :D
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Dunant

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 18
    • http://www.dfmc.dk/?id=223
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #5 Dato: Marts 24, 2008, 09:22:25 am »
Så det er stærkt tilrådeligt at overdække nummerpladen når man færdes på vejene - der kunne jo være en gangsta på brugsens parkeringsplads... come on der må være en bedre forklaring
Dun@nt
KiloSFau'S k3
Mod: Kåbebund, Hugger, FenderFjerner, Devil potter SB2 poleret Alu.

Lord Fungus

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
  • If you run, you only die tired
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #6 Dato: Marts 24, 2008, 10:13:46 am »
Så det er stærkt tilrådeligt at overdække nummerpladen når man færdes på vejene - der kunne jo være en gangsta på brugsens parkeringsplads... come on der må være en bedre forklaring
Nu ved jeg godt at dette ikke helt kan sammenlignes men kender nogle der er blevet meldt pga. af had til knallerter.
Der havde været nogle der havde været misundelige på hans knallert og så for at chikanere var han blevet meldt for at køre nede i gågaden og at køre uforsvarligt osv. (det skal så lige siges at hans knallert lå adskilt i atomer i garagen da han blev meldt.)
Har man en dyr cykle kan det være en god ide, det er jo også sådan indbrudstyve spotter ting der er værd at stjæle. Ved at gå ind på egendomsmægleres hjemmesider og studere hvilke huse der har noget der er værd at stjæle, de kan se hvad der er i huset og oven i købet få adressen leveret.
Det skulle da også være et tilfælde hvis en gangsta kunne nå at spotte ens nummerplade ved brugsen :mrgreen:
« Senest Redigeret: Marts 24, 2008, 10:25:16 am af Lord Fungus »

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #7 Dato: Marts 24, 2008, 10:17:06 am »
Ikke at det ikke kan ske det i skriver om. Men hvorfor så ikke også dække den til når i kører?... Der kan i lige så godt kunne ud for at en forkert person ser jeg, og notere sig om jeres nummerplade...

Jeg tror det er en fup historie det med at nogen stjæler ens nummerplade, eller at de finder frem til een via den... :)
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #8 Dato: Marts 24, 2008, 11:36:12 am »
Fordi chancerne for at dem der er ude på at skaffe sig en SV på ulovlig vis ikke vandre rundt i de danske gader i håb om at møde den han/hun vil ha´men sidder derhjemme og surfer rundt på nettet.

Det skader ikke at være på den sikre side.  :blink: (hvis man da har lyst til det.  :rolleyes: )
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #9 Dato: Marts 24, 2008, 12:08:39 pm »
Fordi chancerne for at dem der er ude på at skaffe sig en SV på ulovlig vis ikke vandre rundt i de danske gader i håb om at møde den han/hun vil ha´men sidder derhjemme og surfer rundt på nettet.

Det skader ikke at være på den sikre side.  :blink: (hvis man da har lyst til det.  :rolleyes: )
Lige præcis! Dovenskab tiltaler altså mig, så hvorfor skulle det ikke også tiltale de langfingrede?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #10 Dato: Marts 25, 2008, 11:23:54 pm »
Ikke at jeg tror policen bruger det, men den åbenlyse er vel også den at nogen kører råddent, tager billeder af det, og derefter ikke vil stå ved det, når det blærer sig på nettet med det....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Skjule nummerplade på billeder?
« Svar #11 Dato: Marts 26, 2008, 09:47:58 am »
ved det egentlig ik - mit kamera er bare ik god til nr-plader ;)
jeg fjerner den - tager heller ik billeder der den holder normalt
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::