Forfatter Emne: Hvilken MC-garage??  (Læst 11739 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

• Plastikrocker
  • XR-1000 Rouge TC-6
Hvilken MC-garage??
« Dato: Marts 22, 2008, 08:12:22 am »
Hej alle i kloge SVRiders.
Jeg fik en MC-garage med til min bike da jeg købte den, men den er ALT for stor, det er en XXXL, så det er nærmest et helt cirkustelt!

Da jeg kom ud til cyklen igår formiddags efter en lang nat med regn, og tager garagen af, er biken helt våd, nærmest som om den ikke havde haft garagen over sig. Kan dette skyldes kondens og manglende ventilation i garagen eller hvordan? Garagen skulle være 100% vantæt!

Mit spørgsmål er om der er nogen af jer andre som kører SV som har model og mærke på en god garage, som i kan anbefale? Nu tænker jeg både mht. størrelse og om den fungerer godt (dvs. varmefast, godt ventileret, og hvad man nu ellers kan forlange)

Olfert

• Sandt SVin
Re: Hvilken MC-garage??
« Svar #1 Dato: Marts 22, 2008, 09:05:53 am »
Lidl kører med mc-tilbud lige i øjeblikket, mc-garage til 129,-  :D
Den har filt indvendig og passer fint til svinet  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Marts 22, 2008, 09:27:04 am »
Jeg har en Oxford Stormex Cover som jeg er yderst tilfreds med. Kan ikke finde på noget negativt at sige om den, varmebestandig, dobbeltlag, god ventilation, reflekser og stropper til at spænde fast under cyklen.

Den er godt nok lidt pricy; 899,-, men det den beskytter er jo uendeligt mere dyrebart  :D
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #3 Dato: Marts 22, 2008, 09:44:13 am »
Lidl kører med mc-tilbud lige i øjeblikket, mc-garage til 129,-  :D
Den har filt indvendig og passer fint til svinet  :D
Har du den? Hvis ja, er du så tilfreds med den? Tror nemlig jeg vil have mig sådan en... Den jeg købte ved Louis blev der revet hul i :dead:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #4 Dato: April 26, 2008, 03:57:19 pm »
Pas på med at købe Held. Mit SVin blev slidt og mat i lakken vinteren over med den på. Den er heller ikke foret med noget :(

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #5 Dato: April 26, 2008, 09:56:55 pm »
Jeg har Motrax tror jeg den hedder, købt hos Enghave. Den passer fint til SVinet. Er vandtæt og passer godt på lakken, dog er den lidt slatten, men jeg tror nu også bare de billeder hvor man ser er garage nærmest skrædersyet bare er reklame lir. Et lille minus er den er lidt kort bagtil, men mit svin er også hævet i bagenden.

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Mr.Andreas

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: April 28, 2008, 07:39:58 am »
Citér
Jeg har Motrax tror jeg den hedder, købt hos Enghave. Den passer fint til SVinet. Er vandtæt og passer godt på lakken, dog er den lidt slatten, men jeg tror nu også bare de billeder hvor man ser er garage nærmest skrædersyet bare er reklame lir. Et lille minus er den er lidt kort bagtil, men mit svin er også hævet i bagenden.

/Ole J.

har også den og jeg er glad for den.. den passer nu meget godt til mit svin, og den kan smides over svinet lige når man kommer hjem selv om svinet er godt lunt, den kan godt anbefales.

-Andreas
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

LB

• Gæst
« Svar #7 Dato: April 28, 2008, 07:49:13 am »
Citér

/Ole J.

har også den og jeg er glad for den.. den passer nu meget godt til mit svin, og den kan smides over svinet lige når man kommer hjem selv om svinet er godt lunt, den kan godt anbefales.

-Andreas

Vi har også købt denne garage, som også her næsten ser ud som om det er syet til Grislingen  :D Vi har dog været så uheldige at et blæsevejr har fået har fået garagen til at skure lidt på tanken, som er blevet en smule mat på 2 hjørner. Det skal her tilføjes at vi ikke havde spændt garagen fast under cyklen og at det klunne poleres væk på 2 sekunder - Grislingen er i dette tilfælde sort, hvilket gør denne slag sMEGET synligt!

Lise

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
« Svar #8 Dato: April 28, 2008, 09:31:46 am »
Jeg har en Oxford Stormex Cover som jeg er yderst tilfreds med. Kan ikke finde på noget negativt at sige om den, varmebestandig, dobbeltlag, god ventilation, reflekser og stropper til at spænde fast under cyklen.

Den er godt nok lidt pricy; 899,-, men det den beskytter er jo uendeligt mere dyrebart  :D

Denne har jeg også.. Fungerer utmerket både til utendørs og innendørs bruk..
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #9 Dato: Maj 02, 2008, 04:01:57 pm »
Pas på med at købe Held. Mit SVin blev slidt og mat i lakken vinteren over med den på. Den er heller ikke foret med noget :(

ditto, har skilt mig af med min efter at den afmattede min tank :(

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #10 Dato: Maj 03, 2008, 09:35:46 am »

Samme her!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #11 Dato: Maj 04, 2008, 10:11:27 am »
Citér

/Ole J.

-Andreas

Vi har også købt denne garage, som også her næsten ser ud som om det er syet til Grislingen  :D Vi har dog været så uheldige at et blæsevejr har fået har fået garagen til at skure lidt på tanken, som er blevet en smule mat på 2 hjørner. Det skal her tilføjes at vi ikke havde spændt garagen fast under cyklen og at det klunne poleres væk på 2 sekunder - Grislingen er i dette tilfælde sort, hvilket gør denne slag sMEGET synligt!

Lise

Hvad har I poleret det væk med?

LB

• Gæst
« Svar #12 Dato: Maj 04, 2008, 09:43:48 pm »
Citér

/Ole J.

-Andreas

Lise

Hvad har I poleret det væk med?

Nu må jeg bevæge mig ud hvor jeg ikke har så meget forstand på det.... Det var en kombineret polish og lakforsegler som jeg fandt hjemme hos min far - han bruger den til den nye BMW, så jeg tænkte at det også måtte være godt nok til Grislingen. Jeg kan desværre ikke huske navnet  :(

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #13 Dato: Maj 06, 2008, 04:31:12 pm »
Ok, jeg leder nemlig efter noget, som jeg kan polere min matte lak op med, uden at smadre den. Ville da være yderst taknemmelig, hvis du kunne smide navnet på polishen op ved lejlighed :)

LB

• Gæst
« Svar #14 Dato: Maj 09, 2008, 01:50:31 pm »
Ok, jeg leder nemlig efter noget, som jeg kan polere min matte lak op med, uden at smadre den. Ville da være yderst taknemmelig, hvis du kunne smide navnet på polishen op ved lejlighed :)

Hey Crackhead

Så fik jeg endelig sparket min far ud i skuret og kigge.

Det er en "Basta Nanotech metallic voks with carnaubo (B4)" - den er købt på en Q8 station til omkring 100 kr

http://shop.mi.dk/catalog/popup_image.php?pID=6812&osCsid=? Sådan ser den ud

Lise