Forfatter Emne: Ermax undertray.  (Læst 4077 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Ermax undertray.
« Dato: Marts 21, 2008, 07:16:28 pm »
Jeg overvejer at købe en Ermax undertray til SVinet, men jeg er lidt i tvivl om fastgørelsen af nummerpladen. Kan man skrue nummerpladen direkte på undertray'en, eller skal man ha fat i en holder eller beslag? Hvor nemt et det i øvrigt at montere undertray'en? Gi den gas :afro:

Stevns

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 114
  • Your Mamma..!
Re: Ermax undertray.
« Svar #1 Dato: Marts 21, 2008, 10:11:45 pm »
har du et link til sælgeren af sættet?
Stevns
_______________________________
SV 1000 S K7 Sort - Ixil Carbon COV potter, Mørkt Fabbri kåbeglas, Sort Hugger, PiperCross Stage 2 Filter, PC III.

Nietzsche: "God is dead"
God: "Nietzsche is dead"

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Ermax undertray.
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2008, 10:34:40 pm »
Jeg er lige med på en lytter, vil osse gerne have en undertray..

Mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Re: Ermax undertray.
« Svar #3 Dato: Marts 21, 2008, 10:49:24 pm »
Her er en liste over forhandlere: http://www.bikeacc.dk/index.php?Ermax_Forhandlere. Man kan osse købe direkte fra Ermax: http://www.ermaxuk.co.uk/

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Ermax undertray.
« Svar #4 Dato: Marts 22, 2008, 01:23:17 am »
Var det ikke dem der knækkedce af hvis man monterede nr.pladen direkte på???  :huh: :rolleyes: :rolleyes:

Det mener jeg det var.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Kilosfau

  • Gæst
Re: Ermax undertray.
« Svar #5 Dato: Marts 22, 2008, 09:22:18 am »
Det var nemlig lige hvad det var ...

Jeg har kørt med mit undertray i 2 sæsoner og det er kun min jyske stædighed som har gjort det muligt. Jeg har spartlet det op indvendig med fiberspartel for at få det til at holde, specielt omkring nr. pladen var det svært at få til at holde, udover det så sidder nr.pladen rimelig meget i vejen for blinklysene da undertailen er designet til en smallere hollansk/fransk nr. plade og ikke en bred DK plade.

Min bedste mening er at det er noget billigt fransk bras som jeg ihvertfald har smidt penge efter for sidste gang.

Har købt et Hotbodies Racing istedet for og det eneste gode jeg endnu har at sige om det er at det var billigt - ca halv pris af min ermax - tror desværre at kvaliteten kun er marginalt bedre  :cry:

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Re: Ermax undertray.
« Svar #6 Dato: Marts 22, 2008, 06:54:32 pm »
Hmmm ok. Lyder da som om at man skal holde sig langt væk fra undertrays så. Så kan det godt være at det bare bliver en traditionel pladeholder med miniblink... :?

Glenn

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Re: Ermax undertray.
« Svar #7 Dato: April 01, 2008, 11:21:21 pm »
Jeg har monteret en undertray fra JMV-design med indbygget nr.lygte og den sidder fint og farven passer også fint og Der følger et par vinkelbeslag med til nr.pladen (knap så kønne men det kan ændres) Der er dog ingen blink i men det kan klares med en nr.pladeholder m/monteringsbeslag til blink eller en baglygte m/indbyggede blink, det har jeg selv gjort (ikke lovligt)  :innocent:

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: Ermax undertray.
« Svar #8 Dato: April 02, 2008, 12:49:50 pm »
Jeg har kørt med ermax i tre år nu, og har ikke mistet nummerpladen
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Re: Ermax undertray.
« Svar #9 Dato: April 02, 2008, 01:50:45 pm »
Jeg har monteret en undertray fra JMV-design med indbygget nr.lygte og den sidder fint og farven passer også fint og Der følger et par vinkelbeslag med til nr.pladen (knap så kønne men det kan ændres) Der er dog ingen blink i men det kan klares med en nr.pladeholder m/monteringsbeslag til blink eller en baglygte m/indbyggede blink, det har jeg selv gjort (ikke lovligt)  :innocent:

Hvis man alligevel skal have en nummerpladeholder, for at have et sted at montere blink, så er der vel egentlig ikke nogen grund til at montere en ny undertray? Jeg mener, fordelen ved at montere en anden undertray, er vel at den har integrerede blink?

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Ermax undertray.
« Svar #10 Dato: April 02, 2008, 03:22:08 pm »
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3438

Her er et link til et fotoalbum da jeg monterede min ermax på SVinet

Den lille afsats der er til pladen, er bare uforstærket plastik, og kan ikke holde en plade. Der skal monteres en holder af en art. Jeg fes bare end til en forhandler og tog en der kunne monteres, og har så lagt en plade på den anden side. det virker fint og holder.

Min er med blink indbygget, disse ville heller ikke kunne ses hvis pladen kom for tæt op under røven.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....