Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis man nu vil gå over til at bruge Dry Lube i stedet for almindelig kædespray, hvordan renser man så sin kæde, så den bliver klar til Dry Lube???
Nieman, du skriver lampeolie... Det er osse hvad jeg bruger til at rense udstødning og fælg efter oliesvineri, men er det bare det synlige olie på kæden der skal fjernes? Tænker på at der vel osse er olie inde i kæden der skal fjernes, før at Dry Lube´en er klar til at fungere...?
smurte min kæde for første gang her i weekenden.... efter 4300km ja er ikke særlig god til at vedligeholde
Kan det betale sig, at montere et Scottoiler-system eller ligende, i forhold til prisen på en ny kæde?
Jeg har købt en Kettenmax fra Louis til rengøring af kæden. Har dog ikke prøvet den endnu. Den skulle fungere ret godt iflg. andre brugere her på svrider og er nem at bruge. De har den på tilbud lige nu til 19,95. www.louis.de Artikel nr. 10003114 KETTENMAX, REINIGUNGS & SCHMIERGERÄT 19,95 (29,95)
Citat fra: SV-spirit efter Marts 25, 2008, 10:32:32 amJeg har købt en Kettenmax fra Louis til rengøring af kæden. Har dog ikke prøvet den endnu. Den skulle fungere ret godt iflg. andre brugere her på svrider og er nem at bruge. De har den på tilbud lige nu til 19,95€. www.louis.de Artikel nr. 10003114 KETTENMAX, REINIGUNGS & SCHMIERGERÄT 19,95 (29,95) Har den selv, og synes personligt det er noget skrammel. Brugt den en gang, ellers bruger jeg konens tandbørste og lampeolie
Jeg har købt en Kettenmax fra Louis til rengøring af kæden. Har dog ikke prøvet den endnu. Den skulle fungere ret godt iflg. andre brugere her på svrider og er nem at bruge. De har den på tilbud lige nu til 19,95€. www.louis.de Artikel nr. 10003114 KETTENMAX, REINIGUNGS & SCHMIERGERÄT 19,95 (29,95)
Quote from: LSJ on Today at 11:26:20 amQuote from: SV-spirit on Today at 10:32:32 amJeg har købt en Kettenmax fra Louis til rengøring af kæden. Har dog ikke prøvet den endnu. Den skulle fungere ret godt iflg. andre brugere her på svrider og er nem at bruge. De har den på tilbud lige nu til 19,95€. www.louis.de Artikel nr. 10003114 KETTENMAX, REINIGUNGS & SCHMIERGERÄT 19,95 (29,95) Har den selv, og synes personligt det er noget skrammel. Brugt den en gang, ellers bruger jeg konens tandbørste og lampeolieja, det er noget skrammel, men så længe skidtet hænger sammen er den nu funktionel nok. Syntes jeg.