Har lidt problemer med min nye (brugte 99'er svin)..... Jeg haft det problem at den i perioder går ud når jeg trækker koblingen da omdrejningerne smutter ned omkring 1000 rpm, (tomgang sat til ca. 1400 rpm), har haft den forbi mek, den har fået nyt luftfilter da der åbenbart var boret huller i det gamle. Den fik en db killer og så sagde mek at potten var brændt ud, men at jeg kunne selv mulighed for bore nitterne ud og komme nyt uld i, istedet for en ny potte. og så blev karburatoren vist indstillet.
Det afhjalp desværre ikke problemet, troede det ellers lige, men den var så helt gal her til morgen.... der skulle ikke blive rødt for jeg så blev nød til at dreje gassen på ca. 3000 rmp for ikke at gå i stå og den hakkede og pruttede så da jeg endelig nåede på arbejde skulle jeg også lige tjekke om db-killeren stadig var der, det var den! ..... så efter arbejde blev den igen afleveret. Det viser sig så at den har et jet kit hvilket sælger ikke lige har oplyst noget om......så der er åbenbart boret nogle små huller...... men mek ville prøve at se hvad han kunne gøre.
Vil jo gerne have den tilbage til standart, men det lød ikke til at det lige var noget der rigtig kunne lade sig gøre...... kan det passe???
Ville en ny/brugt karburator ordne problemet (nogen her som har en liggende??)