Forfatter Emne: Mat lak efter vinteropbevaring.  (Læst 5428 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
Re: Mat lak efter vinteropbevaring.
« Svar #15 Dato: Marts 12, 2008, 01:05:01 pm »
Hmmm, jeg kan af en eller anden mærkelig grund ikke uploade billeder til siden. Men jeg skal nok poste billederne når jeg får det til at funke...

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #16 Dato: Marts 14, 2008, 03:23:29 pm »
Så har jeg lige fået SVinet tilbage fra Tidycar, og alt i alt har de gjort et godt stykke arbejde synes jeg. De har NÆSTEN fået poleret det hele væk. De turde ikke gå hårdere til lakken, af frygt for at skade den, så det siger lidt om, hvor slemt det har været. Det kostede en tusbasse, inkl. den bedste lakforsegling, som holder i mindst et år. Kan stadig ikke uploade billeder desværre... :(

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #17 Dato: Marts 17, 2008, 05:02:28 pm »
Et par billeder fra før poleringen.

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #18 Dato: April 11, 2008, 11:34:11 pm »
Pis og lort, har brugt min Held garage et par gange her i foråret og til min rædsel har den også formået at slide på min lak på tanken.
Det er hermed SLUT med den garage. Så hellere bruge min billige Harald Nyborg garage.

Skaden er heldigvis minimal og drejer sig om de to hjørner på tanken... synes nu godt nok at 1000kr er meget for at få det skindende igen.

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #19 Dato: April 12, 2008, 05:05:55 pm »
Pis og lort, har brugt min Held garage et par gange her i foråret og til min rædsel har den også formået at slide på min lak på tanken.
Det er hermed SLUT med den garage. Så hellere bruge min billige Harald Nyborg garage.

Skaden er heldigvis minimal og drejer sig om de to hjørner på tanken... synes nu godt nok at 1000kr er meget for at få det skindende igen.

Kan kun være enig med dig. Har selv overvejet at lægge et lagen over før den får garagen på. Skide irriterende at det skal være så besværligt... :(