Jeg synes S'eren er rigtig fed, men det er prisen også Jeg 'nøjes' med en Cooper D - den er relativ billig i drift (omtrent 21 km/l) og kører samtidig rigtig godt (efter min mening). Desuden tror jeg forsikringen ville halshugge mig hvis jeg skulle have en Cooper S; 21 år, 2 års skadefri anciennitet på MC (som iøvrigt kun kan overføres hos enkelte selskaber)...
Og hvordan har du som 21årig råd til en Mini Cooper?
Det er mandens egen sag
Jeg har hørt ude i byen at han sælger sin krop inde på MC-galleri - det er den oplagte PIMP-car
Jesper har fat i den lange ende. Min markedsføringsstrategi er under udarbejdelse og skal være nem at huske; jeg har tænkt noget i stil med
BBB (Byens Bedste Balder)
.
Desuden smider jeg aldrig pant ud i skraldespanden, jeg vandt 40 kr. i juleskrabekalderen og spiller lotto dagligt. Jeg vinder selvfølgelig den store gevinst indenfor et par dage således at jeg kan få råd til bilen
Jeg kører under motto'et; man kan hvad man vil og jeg er overbevist om at jeg har en rig onkel over i USA der får et slagtilfælde i næste uge.
Hvis ovenståede slår fejl, bliver jeg sandsynligvis hobby bankrøver ("jeg låner jo bare pengene af banken, de får dem tilbage igen når lånet er tilbagebetalt").
Ej, hemligheden er i virkeligheden at jeg har en fast indtægt, en SV'er i udbetaling samt en mindre opsparing. Jeg ved ikke hvordan i andre klarer dagligdagen?