Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
De bukser er da ikke til rigtige hjulbenede ryttere men til kalveknæede.....fødderne glider da af forhvilerne Spags...he he fede støvler og lækker dragtSørenG
Ser godt ud!!!! Hvor er det købt og til hvor meget?
Citat fra: Hillerup efter Marts 01, 2008, 12:07:43 amSer godt ud!!!! Hvor er det købt og til hvor meget?Italien Bike Store på Ålekistevej i Vanløse.Dragt: 6499Støvler: 1999
Jeg har samme model støvler. De sidder perfekt, og er dejligt ventilerende. Ikke noget med våde og sure tæer en varm sommerdag. Fedt! Har ikke prøvet om de er vandtætte, men man plejer ikke at gå fejl af Gore-tex. MEN!!!!!!!! Du må vænne dig til, at de knirker af helvede til, når du går i dem. Og som så mange andre mc-støvler, så ved jeg sgu ikke rigtig, om sikkerhedsfaktoren mest er til pynt??Fed dragt iøvrigt! Søren
Citat fra: SA efter Marts 01, 2008, 10:16:18 amJeg har samme model støvler. De sidder perfekt, og er dejligt ventilerende. Ikke noget med våde og sure tæer en varm sommerdag. Fedt! Har ikke prøvet om de er vandtætte, men man plejer ikke at gå fejl af Gore-tex. MEN!!!!!!!! Du må vænne dig til, at de knirker af helvede til, når du går i dem. Og som så mange andre mc-støvler, så ved jeg sgu ikke rigtig, om sikkerhedsfaktoren mest er til pynt??Fed dragt iøvrigt! Søren Giv dem wd40 hvis du vil af med knirkeriet.. det skulle være godt
Citat fra: Nick efter Marts 01, 2008, 10:45:39 amCitat fra: SA efter Marts 01, 2008, 10:16:18 amJeg har samme model støvler. De sidder perfekt, og er dejligt ventilerende. Ikke noget med våde og sure tæer en varm sommerdag. Fedt! Har ikke prøvet om de er vandtætte, men man plejer ikke at gå fejl af Gore-tex. MEN!!!!!!!! Du må vænne dig til, at de knirker af helvede til, når du går i dem. Og som så mange andre mc-støvler, så ved jeg sgu ikke rigtig, om sikkerhedsfaktoren mest er til pynt??Fed dragt iøvrigt! Søren Giv dem wd40 hvis du vil af med knirkeriet.. det skulle være godt Har prøvet - virker ikke! Desværre. Men hvorfor også gå i sine støvler, når man kan køre på sin SV'er....?
Giv dem wd40 hvis du vil af med knirkeriet.. det skulle være godt