Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har monteret den samme på min SV, der er flere steder, dog har jeg haft problemer med føleren, du kan evt. kigge forbi hvis du en dag er i nærheden af skibby, så kan jeg vise hvordan min er monteret.
Jeg har så lige haft en lidt dårlig oplevelse .....Efter at GIX'eren har stået varmt og hyggeligt i 3 måneder er det lykkes Scorpio Alarmen at lade mit batteri så langt ned, at det er gået koldt !! sådan rigtigt. Det kunne ikke endgang lades op igen !
Citat fra: Banditten efter Marts 09, 2008, 10:39:29 pmJeg har så lige haft en lidt dårlig oplevelse .....Efter at GIX'eren har stået varmt og hyggeligt i 3 måneder er det lykkes Scorpio Alarmen at lade mit batteri så langt ned, at det er gået koldt !! sådan rigtigt. Det kunne ikke endgang lades op igen ! Det kunne jo være en hvilken som helst alarm, der havde formået dette. Min "gamle" SV1000S stod ude i en kold lade med Scorpio alarm, og den startede nu fint med et 5 år gammelt batteri