Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
nej fandeme nej, ikke om jeg vil lokkes til at drikke al den øl
Citat fra: scar efter Februar 24, 2008, 09:52:17 pmnej fandeme nej, ikke om jeg vil lokkes til at drikke al den øl Men det vil jeg Jeg glæder mig allerede til køreturen
Som desværre kun gik til Greve syd........ Efter at ha skiftet vejbane et par gange p.g.a stormen, tænkte jeg at det nok var smart at vende snuden mod Brøndby igen Det ville alligevel være lidt ærgerligt ar smide sig 1. Marts (i vrimlen af biler på motorvejen )Så der blev ikke nogen ølfest til mig denne gang Heldigvis ved jeg hvor de bor så jeg tar bare en anden dag Men det var dog herligt at komme ud på 2 hjul igen
Citat fra: Olfert efter Marts 01, 2008, 09:56:17 pmSom desværre kun gik til Greve syd........ Efter at ha skiftet vejbane et par gange p.g.a stormen, tænkte jeg at det nok var smart at vende snuden mod Brøndby igen Det ville alligevel være lidt ærgerligt ar smide sig 1. Marts (i vrimlen af biler på motorvejen )Så der blev ikke nogen ølfest til mig denne gang Heldigvis ved jeg hvor de bor så jeg tar bare en anden dag Men det var dog herligt at komme ud på 2 hjul igen Det var sgu sejt nok at du gjorde forsøget trods møg vejret Festen var absolut blande de muntre, og det stakkels gamle klubhus var stopfyldt Både klubhus og det opstillede telt overlevede vejr, fest og druk.Det samme kan ikke just siges om B2, han har været meget meget træt idag En stor tak til dem der trodsede elementerne, og gjorde det til en vinterfest vi ikke glemmer lige med det samme
ja det var sjovt som det plejer selvom lillemor og mig kun var til stede 1½ time takker