Forfatter Emne: forsikrings tilbud fra forskellige  (Læst 7291 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: forsikrings tilbud fra forskellige
« Svar #15 Dato: Februar 26, 2008, 05:14:36 pm »
Ahem... nu ved jeg jo ikke hvad du laver når du ikke tosser rundt på MC. Men mange gange kan der værer noget at hente på forsikringer der er er arbejdsrelaterede. Da jeg skiftede til mit nuværende selskab, der var der altså nogen basseører at hente, cirka 2500 (fra GF til RUNA). Mewn de var også fine, jeg fik min ancinnitet med fra bil.

Jeg havde Runa før IF. Skulle slippe 12.500 for SV1000S'eren hos Runa (med kasko og 10.000 i selvrisiko, 20% ved tyveri). Hos IF betaler jeg kun 6.500 (med kasko og 8.000 i selvrisiko, 10% ved tyveri).

Er du sikker på at det var Runa du havde...?  :undecided:

Jeg har Runa og deres MC forsikring har ikke en selvrisiko på 20% ved tyveri. Jeg har 4000,- i selvrisiko og betaler
ca. 4700,- om året.

He he he ja, jeg de er jeg sikker på! Jeg har også haft bil der...

Prisen kan have noget at gøre med at jeg er 27 og bor på indre nørrebro. Jeg beregnede prisen inde på Runa's hjemmeside.

Ok, det var bare fordi du skrev at der var 20% i selvrisiko ved tyveri...og hvis Runa har skrevet det i din police så er det forkert.

Ok, det er muligt at jeg tager fejl ved netop den detalje...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jacob

• Roadracer
« Svar #16 Dato: Februar 26, 2008, 06:35:58 pm »
RUNA vil slet ikke forsikre GSX-R.... Jeg har undersøgt.... :undecided:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #17 Dato: Februar 26, 2008, 09:05:22 pm »
Har lige gloet min police igennem. Ca 50046 i kasko, 4195 i selvrisiko. Kan INGEN Steder se at jeg skal betale 205 ved tyveri (kan heller ikke finde noget med småt) :huh:
jeg håber sku du har skrevet forkert (50046 i kasko) det tror jeg min datter på 17 ville kunne få billigere :shock:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

norton

• Gæst
« Svar #18 Dato: Februar 28, 2008, 12:43:21 am »
Jeg har også fået et fornuftigt tilbud fra gf-forsikring på en gsxr1000 til 7900kr og en selvrisiko på 80000kr årligt og selvfølgelig uden vinterdækning.
Jeg kan også vælge at sætte selvrisikoen op til 10000kr så falder den årlig premie til 6979kr. Det er da et godt tilbud synes jeg, så måske jeg benytter mig af det inden udgangen af dette år,hvis jeg kan få midlerne til at slå til. Ellers venter jeg et år.Det er jo temmelig fristende nu hvor den er sat 50000kr ned

El Bola

• Gæst
« Svar #19 Dato: Februar 28, 2008, 03:31:27 pm »
Ville IF overhovedet forsikre dig når du ikke har flere år på bagen? Jeg overvejer at lave samme skift til næste år - enten en 750'er eller 1000'er. Der står i deres katalog at man skal have mindst 5 skadefrie år.

ja det undrede mig også men der var en fra enghave der sagde at jeg skulle prøve og selv ringe til dem og det gjorde jeg så. men jeg tager heller ikke alt på forskud endnu fordi jeg skal først ha det på skrift ellers så hænger jeg på den hvis der har været misforståelser. men hvis alt andet glipper så tager jeg tryg til 3000 mere det til at overleve

jep den passer sgu jeg har lige talt med dem igen og det er en forsikring på små 10800 og selvrisiko på 8000 det fandme en god pris den snupper jeg sammen med en gsx r750

jeg glæder mig helt vildt..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Danzig

• Plastikrocker
« Svar #20 Dato: Februar 28, 2008, 06:18:27 pm »
Jeg betaler ca. kr. 6.500,- i årlig præmie hos Tryg, med kr. 3.500,- i selvrisiko (20% ved tyveri).
Det er gennem Arkitektforeningen og er ca. en tredjedel af, hvad det kostede, da jeg spurgte som privatperson.
Det kan betale sig at undersøge, om man kan komme ind en gruppeforsikring. 
Det kræver dog også, at jeg minimum har to andre forsikringer hos tryg.
I said wooho! (H. J. Simpson)

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #21 Dato: Februar 29, 2008, 12:36:03 pm »
Jeg har også fået et fornuftigt tilbud fra gf-forsikring på en gsxr1000 til 7900kr og en selvrisiko på 80000kr årligt og selvfølgelig uden vinterdækning.
Jeg kan også vælge at sætte selvrisikoen op til 10000kr så falder den årlig premie til 6979kr. Det er da et godt tilbud synes jeg, så måske jeg benytter mig af det inden udgangen af dette år,hvis jeg kan få midlerne til at slå til. Ellers venter jeg et år.Det er jo temmelig fristende nu hvor den er sat 50000kr ned

Jeg vil da helst have en selvrisiko på kr. 10.000 og ikke kr. 80.000, men Ok vi er jo alle forskellige  :mrgreen:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

JesperK

• Plastikrocker
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
« Svar #22 Dato: Februar 29, 2008, 01:09:57 pm »
Husk at sælgerne er provisionslønnet. Så pres pres pres!!! Det er ren studehandel... Bare gi' los. De vil jo også gerne tjene penge. Og vent med at indhent tilbud til i slutningen af en måned, da der også er budgetter som skal overholdes. Blot et tip herfra.
SV 650 AK7 - Best way to travel

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #23 Dato: Februar 29, 2008, 01:49:18 pm »
Husk at sælgerne er provisionslønnet. Så pres pres pres!!! Det er ren studehandel... Bare gi' los. De vil jo også gerne tjene penge. Og vent med at indhent tilbud til i slutningen af en måned, da der også er budgetter som skal overholdes. Blot et tip herfra.

du har ret, jeg har selv solgt forsikringer :D!!!

Hent gerne tilbudet midt på måneden, og vent med acceptere til sidste dag på måneden :) Så har man det liggende og kan faxe accepten i sidste øjeblik, efter at man har fået sin rabat :)

JesperK

• Plastikrocker
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
« Svar #24 Dato: Februar 29, 2008, 04:01:10 pm »

du har ret, jeg har selv solgt forsikringer :D!!!

Hent gerne tilbudet midt på måneden, og vent med acceptere til sidste dag på måneden :) Så har man det liggende og kan faxe accepten i sidste øjeblik, efter at man har fået sin rabat :)

Hehe. Tænkte nok at det foregår på samme måde som i alle andre salgsvirksomheder med ivrige sælgere ;)
SV 650 AK7 - Best way to travel

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #25 Dato: Februar 29, 2008, 04:15:49 pm »

Med en selvrisiko på 80.000 kr bliver der nok ikke meldt særlig mange skader  :mrgreen:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #26 Dato: Februar 29, 2008, 06:03:02 pm »

Med en selvrisiko på 80.000 kr bliver der nok ikke meldt særlig mange skader  :mrgreen:
haha... cyklen ville aldrig komme på gaden mann,,, lol
Dennis

norton

• Gæst
« Svar #27 Dato: Marts 10, 2008, 09:13:47 pm »
undskyld der var selvfølgelig et nul for meget selvrisikoen er 8000kr så skulle det være slået fast med syv tommer søm :lmao: :lmao: