Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HVEM KOMMER HJEM TIL MIG PÅ LØRDAG OG SPISER PIZZA?Det ville være rart at vide så jeg kan tilpasse indkøb...SVEA + HC + JeanineNickSheriffen, OnkelAnders og Niels?
Kan man købe billet i døren eller hvordan klares den ??
Citat fra: skurkenfradallas efter April 09, 2008, 11:35:55 amHVEM KOMMER HJEM TIL MIG PÅ LØRDAG OG SPISER PIZZA?Det ville være rart at vide så jeg kan tilpasse indkøb...SVEA + HC + JeanineNickSheriffen, OnkelAnders og Niels?Hvem er Jeanine ?? Jeg kommer gerne og fråder lidt ciabattadej og alt godt fra grisen Klokken??
Med det forrygende forsalg vi har, så er det jo slet ikke sikkert, der er flere billetter i døren......men ellers plejer det da at være muligt. Vær dog opmærksom på, at der godt kan opstå en del kø, når man køber i døren (dem med billetter har førsteret)
Hvem er Jeanine ??
Det skal du slet ikke bekymre dig om lille Niller Men hun er en veninde af mig... Har du overhoved fundet ud af, om du skal med??
Jeg kommer da! Vi skal headbange og råde "Vis mig dine patter" til Frank
CitérJeg kommer da! Vi skal headbange og råde "Vis mig dine patter" til Frank Sikke et godt råd!!!
Må vente helt til maj, men der kommer så Magtens korridorer, Volbeat, VETO, Linkin Park, Queens of the Stone Age, Kashmir, L.O.C. Suspekt og Nephew