Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Jannik efter Marts 01, 2008, 09:21:58 amJeg er ikke med på om der er nogen der skal med fra nordsjælland lidt tidligere???har regner det,,,, så må udskyde første køretur 2008... eller den er jo taget,,, den der kiksedego tur,,, må regnen lægge sig,,, vil danse en soldans
Jeg er ikke med på om der er nogen der skal med fra nordsjælland lidt tidligere???
Jep - desværre tog lidt smårep lidt længere tid end beregnet. Men stor tak til Alex, som flyttede sit "rullende værksted" til mit vinterhi og hjalp sølvraketten på gaden. Desværre for sent til at følges med jer, men på gaden kom den . På linjen var der kun to motorcykler - naturligvis begge sv-riders!
Jeg vil bare tilslutte mig Flemming og Jannik og sige "SKØN TUR". Tak til Jannik for føre os sikkert rundt, og for at han kender samtlige veje på sjælland. Den der med det interessante pizza valg må jeg vist tage på mine skuldre, og er ret sikker på det valg ikke gentager sig!! Håber det ikke er sidste gang jeg kommer med i år, for det er da for fedt.
Herligt at de fleste tirsdage er frie når vejret bliver mere stabilt. Forhåbentlig ses vi der, eller også må vi lokke Jannik til at være førehund for os i weekenden