Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
nogle der kender et sted hvor de har meget lange bukser,,, er 209cm,,, så der går meget stof tilkender godt dragtdesigneren
øøø hvad er det for noget tøj ?? og hvor
PSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!
Citat fra: Luske efter Februar 07, 2008, 04:07:00 pmPSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!den vil jeg så ikke have,,,, ville sku også være lidt af et problem at få på..... stakkels mine boller
Citat fra: langemand efter Februar 07, 2008, 05:21:05 pmCitat fra: Luske efter Februar 07, 2008, 04:07:00 pmPSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!den vil jeg så ikke have,,,, ville sku også være lidt af et problem at få på..... stakkels mine boller Man beskriver da ikke sine ædlere dele med madvarer... - Nej til det seriøse... Har du snakket med Aagesen.. Det er også en mulighed.. De bruger nemlig en skrædder i Hvidovre.. så snak lidt med dem
Citat fra: Majse efter Februar 07, 2008, 06:14:05 pmCitat fra: langemand efter Februar 07, 2008, 05:21:05 pmCitat fra: Luske efter Februar 07, 2008, 04:07:00 pmPSI læderdragten er temmelig hårdfør.. Alex er røget godt og grundigt rundt i den dragt, og den er stadig hel og uden huller... og tro mig, den dragt er GENNEM testet !!!!den vil jeg så ikke have,,,, ville sku også være lidt af et problem at få på..... stakkels mine boller Man beskriver da ikke sine ædlere dele med madvarer... - Nej til det seriøse... Har du snakket med Aagesen.. Det er også en mulighed.. De bruger nemlig en skrædder i Hvidovre.. så snak lidt med demvar hos aagesen idag... daniese 2 delt dragt kunne jeg få for 9 kilo specialsyet---- tror jeg napper en sådan,,,,,