Jeg har ikke en oldschool SV'er men jeg har hørt at tricket er at købe en USA model forlygte og så montere H4 sokler i istedet for de standard monterede som sidder i USA lygten....
Hej Per
Jeg er en-af-dem, der har bøvlet rigtigt meget med at få lys i begge lygter på en oldschool. Jeg må med beklagelse indrømme, at jeg til sidst gav op og købte en K4.
Jeg tror ikke, det vil lykkes dig at forsøge dig med en udenlandsk model, for så vender problemet bare omvendt. Lygtehuset på en oldschool er sammensvejset og på trods af gode råd med at åbne det med varmepistoler og bageovne, så tror jeg ikke på det. Du kan således ikke kombinere en dansk højredel med en udenlandsk venstredel.
Se evt. billeder her:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=5462.msg57871#msg57871Der sidder H1-fatninger i lygtehuset. Mit gæt vil være, at man skal være ualmindelig god til at lodde, bøje og arbejde med plastic-padding for at montere H4-fatninger.
Jeg har også nørklet med en løsning, hvor jeg med en effektbegrænser altid havde lidt blus på fjernlygten. Dette så imidlertid skrækkeligt ud på min cykel fordi jeg have 8.000K xenon i nærlygten. Måske løsningen ville være okay, hvis man har halogen i begge lygter, som du formentligt har?! Giv lyd, hvis du vil høre mere om effektbegrænseren, så har jeg links og billeder. Effektbegrænseren kostede i omegnen af kr. 500,- men jeg har solgt min fra igen.