Forfatter Emne: nogen der ved noget  (Læst 2655 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

• Gæst
nogen der ved noget
« Dato: Januar 27, 2008, 10:05:06 pm »
Hej er lidt nysgerrig....

for ca en 3 mdr siden købte jeg en ny mc hos enghave det er en mrk blå sv 1000 s med mivv potter og powercommander samt xenon lys. dog kun med kort lys den havde kørt ca 7000 km. den havde kun halvkåbe

vil lige høre om der er nogen som kender noget til den og om det er en som er herinde fra forummet. jeg kunne nemlig godt tænke mig at spørge om nogle ting vedr. styret og diverse ting og om de har haft problemer med den.

vil bare gerne være sikker på mit køb

det er denne mc jeg har købt
« Senest Redigeret: Januar 28, 2008, 11:33:13 pm af El Bola »

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
Re: nogen der ved noget
« Svar #1 Dato: Januar 28, 2008, 08:25:22 am »
Siger mig umiddelbart ikke noget, og har kun lige kort hørt den omtalt hos enghave. Evt smut ned forbi enghave med den hvis det er noget du mener de kan hjælpe dig med?  :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Januar 28, 2008, 09:24:02 am »
Kender ikke nogen fra forum som har haft en med den konfiguration...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Januar 28, 2008, 10:41:40 am »
uddyb spørgsmålet/spørgsmålne

men har ikke læst noget om problemer med styret andet end hvis de skifter til noget ik std.

har selv MIVV og er glade for dem
powercommander er der heller ingen problemer med

KiloSvine er sådan set meget ens
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

El Bola

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 28, 2008, 04:05:16 pm »
grunden til at jeg spørger vedr styret er at når man står og kigger på styret så ser det skævt ud især når man kører så er det helt vildt skævt

derfor tror jeg at det er noget med forgaflerne fordi det kan ikke være selve håndtagene jeg har nemlig gjordt det ud fra den måde ved at jeg har dækket helt lige.. man kan nemlig se det på den sorte hvor håndtagene sidder på.
har også sagt det til enghave men de bliver ved med at sige sådan skal det se ud.

det kan sgu ik være sandt :hand: :hand:

grunden til at jeg også spørger er fordi jeg vil spørge om han havde nogle problemer med starteren
« Senest Redigeret: Januar 28, 2008, 04:07:03 pm af El Bola »

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #5 Dato: Januar 28, 2008, 04:14:47 pm »
grunden til at jeg spørger vedr styret er at når man står og kigger på styret så ser det skævt ud især når man kører så er det helt vildt skævt

derfor tror jeg at det er noget med forgaflerne fordi det kan ikke være selve håndtagene jeg har nemlig gjordt det ud fra den måde ved at jeg har dækket helt lige.. man kan nemlig se det på den sorte hvor håndtagene sidder på.
har også sagt det til enghave men de bliver ved med at sige sådan skal det se ud.

grunden til at jeg også spørger er fordi jeg vil spørge om han havde nogle problemer med starteren

Et billede siger mere end 100 ord...  8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

El Bola

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 29, 2008, 05:34:47 pm »

har sagt det til dem flere gange men de bliver ved med at sige at sådan skal det se ud. nu har jeg sat den til vinteropbevaring hos dem og jeg sagde til dem aty de skulle kigge på den inden jeg henter den

men problemet er mest synligt når du er ude og køre

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #7 Dato: Januar 30, 2008, 04:34:31 pm »
men problemet er mest synligt når du er ude og køre

Kontroller at baghjulet sidder lige. Hvis sporer en smule skævt kompenserer man måske med styret uden at vide/mærke det. :?
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #8 Dato: Januar 30, 2008, 04:46:43 pm »
ikke for at være sjov.... men hvis du kan finde lidt sne... og så holde den,,,, kan man nog se om hjulene løber lige,,, du ved på linie...

et baghjul der sidder skævt,,, gør vel også at det vil prøve at køre lige ???
nu med yamaha fz1 2008

Simon

• Plastikrocker
  • Det er livet at køre
« Svar #9 Dato: Januar 30, 2008, 04:58:18 pm »
ikke for at være sjov.... men hvis du kan finde lidt sne... og så holde den,,,, kan man nog se om hjulene løber lige,,, du ved på linie...

et baghjul der sidder skævt,,, gør vel også at det vil prøve at køre lige ???
Og en mindre svær en , lav en vandpyt og kør lige igemmen den så skulle der helst være kun en stribe , er der 2 er den skæv
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

bdamkjaer

• Roadracer
« Svar #10 Dato: Januar 30, 2008, 05:17:39 pm »
Er du i tvivl så kør til et FDM testcenter og få dem til at gennemgå den. Husk at skrive til din forhandler på skrift så du kan dokumentere at du har reklameret over dette, bare for en sikkerhedskyld. Alt er fint, indtil det koster forhandleren penge.

Så står du rigtig stærk, hvis det skulle vise sig at der er alvorlige problemer.

Som du beskriver det, så skal den ikke opføre sig sådan. Om det kun er justering af det ene aller andet kan du jo ikke se før til foråret. Skriv derfor din reklamation allerede nu, mens der er garanti, for det er der vel.
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...

El Bola

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 30, 2008, 05:39:22 pm »
først vil jeg sige tak for responsen til alle

jeg har gjordt det at jeg har skrevet de ting som jeg er utilfreds med og givet den til enghave derefter har jeg fået dem til at underskrive den og jeg har gemt en kopi til mig selv.

jeg har også tænkt mig at gøre dette at når jeg får den fra vinteropbevaringen så skal jeg hen til italian bike store jeg har nemlig talt med dem og de har en maskine som kan med præcis laserudstyr se om styret er skævt eller noget andet ved hjulene. jeg har aldrig hørt om sådan en maskine før, da jeg så spurgte enghave om de også havde sådan en maskine sagde de til mig at der ikke fandtes sådan en. så hvem jeg skal tro på ved jeg ikke. men det koster 500 kr og jeg gør det sgu for en sikkerheds skyld..
« Senest Redigeret: Januar 30, 2008, 05:42:12 pm af El Bola »

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #12 Dato: Januar 30, 2008, 05:43:33 pm »
der er vel noget hen af hvad man bruger på biler,,,,
nu med yamaha fz1 2008

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #13 Dato: Februar 01, 2008, 08:48:50 pm »
står der i slutseddelen at den ikke har været nede at ligge, så skal det også passe. du kan håbe at det blot er en justering af hjulnes stilling (sporing).
det må være der er en der kender den og kan fortælle om dens historie.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

El Bola

• Gæst
« Svar #14 Dato: Februar 03, 2008, 01:33:08 am »
der står ik noget som helst i slutsedlen

men i jeg har spurgt enghave flere gange og de bliver ved med at sige at at den slet ikke har været ude for noget som helst......ved ik om man skal tage det for gode varer

for at høre om der er nogen der kender noget til den er det her det eneste sted som jeg kan prøve og se om der er nogen der kender noget til den
« Senest Redigeret: Februar 03, 2008, 01:37:03 am af El Bola »