Forfatter Emne: R1 vs. Politiet - hvem vinder?  (Læst 4981 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Dato: Januar 27, 2008, 02:03:41 pm »
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=1854

Det kan være svært ikke at blive fristet hvis man var i samme situation når de nu udlægger det på denne måde...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #1 Dato: Januar 27, 2008, 05:06:36 pm »
ja kortet ville sku være røget
nu med yamaha fz1 2008

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #2 Dato: Januar 27, 2008, 10:27:51 pm »
Det er idoter som ham, og bistandsklienterne på Harelyer, der giver MC'ister et dårligt ry  :brok:

Hvis du har en stor bike og tror du kan noget, så tag en banedag  :loser:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #3 Dato: Januar 27, 2008, 10:44:18 pm »
Ja, af med hans arme. Så kan han prøve dét..  8) Spasser.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #4 Dato: Januar 28, 2008, 12:46:50 pm »
Ja han er ikke rigtig klog!  :loser:

Men det er ham politimanden godt nok heller ikke, efter min mening...  :dead:
Forsøger at følge efter en MC, og overhaler som han gør, og sætter andres menneskers liv på spil (fordi han har blink på taget, gør ham ikke rettet til det). Havde han bare fulgt efter ham lige så stille, og så taget ham, i et kryds eller lign. Så var der ingen jagt, og chancer for ulykker...  :brok:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #5 Dato: Januar 28, 2008, 01:28:28 pm »
Frisk overhaling der :innocent:
Betjenten er i mine øjne den farligste af de to - han kører jo som en 18 årig udødelig knægt, overhaler op ad bakke osv.

(potentiel køber min bare r.. :whatever:, det tror jeg da vist også jeg havde sagt når  :police:fætterhaps kom hjem til mig)
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #6 Dato: Januar 28, 2008, 04:51:54 pm »
Frisk overhaling der :innocent:
Betjenten er i mine øjne den farligste af de to - han kører jo som en 18 årig udødelig knægt, overhaler op ad bakke osv.

(potentiel køber min bare r.. :whatever:, det tror jeg da vist også jeg havde sagt når  :police:fætterhaps kom hjem til mig)

Ejeren af cyklen, er inde på MCG. Og har lavet 1 video af hvad jeg ved af, iført den samme (samme farver ihvert fald) jakke, hvor han også laver en wheelie...
Sååå det er vist lidt af en løgn betjenten er blevet stukket med der :P
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #7 Dato: Januar 28, 2008, 06:53:59 pm »
Frisk overhaling der :innocent:
Betjenten er i mine øjne den farligste af de to - han kører jo som en 18 årig udødelig knægt, overhaler op ad bakke osv.

(potentiel køber min bare r.. :whatever:, det tror jeg da vist også jeg havde sagt når  :police:fætterhaps kom hjem til mig)

Ejeren af cyklen, er inde på MCG. Og har lavet 1 video af hvad jeg ved af, iført den samme (samme farver ihvert fald) jakke, hvor han også laver en wheelie...
Sååå det er vist lidt af en løgn betjenten er blevet stukket med der :P

Link? Og... Er det en rød R1'er?!?
« Senest Redigeret: Januar 28, 2008, 06:57:31 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #8 Dato: Januar 28, 2008, 07:50:16 pm »
Der kan man se lige præcis hvad man opnår ved at bruge "tab af pappet" som "bøde"

Hvis man er afhængig af sit kørekort så tror jeg de fleste i det mindste ville overveje at sige farvel og vride på håndtaget.

Ingen diskussion om at det er farligt, men måske skulle vi overveje at ændre på straffen.
Drengerøve har ingen alder!!

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #9 Dato: Januar 28, 2008, 08:25:13 pm »
Hvis man ser hele klippet http://www.tvsyd.dk/page/13?article_id=19064# så synes jeg ham "Helge" venter til absolut sidste øjeblik med udrykningen  :brok:
Han kører da frisk til, ungersvenden, men Helge får jo tydeligvis et kick ud af, at jagte køreprøver ud af folk  :club:
Jeg kender osse et par "færdselsHelger", og der er mest prestige i paragraf 53´ere (sprit) og i at napse ungersvende via +3 klip.
Faktisk er det blevet sværere at miste pappet, efter klippene er blevet indført (altså for os som er udenfor prøvetiden).
En ny teoriprøve - så er vi på banen igen  :mrgreen:

Jeg er mere nervøs for smøringen af V2´en i den stilling dér  :innocent:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #10 Dato: Januar 28, 2008, 09:12:55 pm »
Der kan man se lige præcis hvad man opnår ved at bruge "tab af pappet" som "bøde"

Hvis man er afhængig af sit kørekort så tror jeg de fleste i det mindste ville overveje at sige farvel og vride på håndtaget.

Ingen diskussion om at det er farligt, men måske skulle vi overveje at ændre på straffen.
Jeg tror heldigvis ikke, at det er hvad man generelt opnår ved den sanktion.
Tværtimod tror jeg det har en rigtig fin effekt på langt de fleste kørekortsindehavere. Jeg mener da også det var efter mange års gode erfaringer i udlandet, at man indførte klippekortsystemet.
Der vil selvfølgelig altid være en restgruppe for hvem systemet ingen regulerende effekt har. 
Til dem er der blot at sige at kørekortet er altså ikke nogen menneskeret, men et privilegium som man kan opnå, og miste igen.
« Senest Redigeret: Januar 28, 2008, 09:40:04 pm af nyg »
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #11 Dato: Januar 28, 2008, 09:15:16 pm »
Tja, et frontalt møde med en personbil... og du vil ønske dig tilbage til tre klip i kortet!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #12 Dato: Januar 28, 2008, 09:26:09 pm »
Jeg tror heldigvis ikke, at det er hvad man generelt opnår ved den sanktion.
Tværtimod tror jeg det har en rigtig fin effekt på langt de fleste kørekortsindehavere. Jeg mener da også det var efter mange års gode erfaringer i udlandet, at man indførte den klippekortsystemet.
Der vil selvfølgelig altid være en restgruppe for hvem systemet ingen regulerende effekt har. 
Til dem er der blot at sige at kørekortet er altså ikke nogen menneskeret, men et privilegium som man kan opnå, og miste igen.
Det har du til dels ret i. Klippekort systemet virker ihvertfald på mig....................... i bebygget område  :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #13 Dato: Januar 28, 2008, 10:19:59 pm »
Jeg tror heldigvis ikke, at det er hvad man generelt opnår ved den sanktion.
Tværtimod tror jeg det har en rigtig fin effekt på langt de fleste kørekortsindehavere. Jeg mener da også det var efter mange års gode erfaringer i udlandet, at man indførte den klippekortsystemet.
Der vil selvfølgelig altid være en restgruppe for hvem systemet ingen regulerende effekt har. 
Til dem er der blot at sige at kørekortet er altså ikke nogen menneskeret, men et privilegium som man kan opnå, og miste igen.
Det har du til dels ret i. Klippekort systemet virker ihvertfald på mig....................... i bebygget område  :mrgreen:

X2
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: R1 vs. Politiet - hvem vinder?
« Svar #14 Dato: Januar 29, 2008, 07:31:02 am »
Der kan man se lige præcis hvad man opnår ved at bruge "tab af pappet" som "bøde"

Hvis man er afhængig af sit kørekort så tror jeg de fleste i det mindste ville overveje at sige farvel og vride på håndtaget.

Ingen diskussion om at det er farligt, men måske skulle vi overveje at ændre på straffen.
Jeg tror heldigvis ikke, at det er hvad man generelt opnår ved den sanktion.
Tværtimod tror jeg det har en rigtig fin effekt på langt de fleste kørekortsindehavere. Jeg mener da også det var efter mange års gode erfaringer i udlandet, at man indførte klippekortsystemet.
Der vil selvfølgelig altid være en restgruppe for hvem systemet ingen regulerende effekt har. 
Til dem er der blot at sige at kørekortet er altså ikke nogen menneskeret, men et privilegium som man kan opnå, og miste igen.
Problemet med den dansk klippe ordning er at der kun er 3 klip så ryger kortet og der skal mange penge op af lommen til et nyt kørekort, der syntes jeg godt man kunne lære lidt af feks. Tyskland hvor du kan miste kortet i en periode feks. 3 måneder og så får du det igen. Hvis det skete for mig så ville jeg da nok tænke lidt over mine bedrifter i de 3 måneder jeg savnede mit kørekort.
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen