Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey er det nogen som kan bekræfte at dragten fra louis som pt koster € 199,- bliver sat ned med yderligere 20% i weekenden?
De 20% får du på en rabatkupon, og det er kun på én ting du køber derfra - til gengæld vælger du selv tingen der skal have rabatten. Men det forhindrer at lave fælleskøb med 20% rabat på hele indkøbet.Hygge
Citat fra: Mads efter Januar 24, 2008, 11:30:23 amDe 20% får du på en rabatkupon, og det er kun på én ting du køber derfra - til gengæld vælger du selv tingen der skal have rabatten. Men det forhindrer at lave fælleskøb med 20% rabat på hele indkøbet.Hyggeer de 20% kun hvis du tropper op i butikken ? eller er det også p åderes online shop ? (har ikke lige fået læst det brev de har sendt mig)
Så vidt jeg kunne læse (med stærkt begrænset tyskkendskab ) var der kun de omtalte 20% på varer der IKKE var sat ned i forvejen
Så vidt jeg kunne læse (med stærkt begrænset tyskkendskab ) var der kun de omtalte 20% på varer der IKKE var sat ned i forvejen Men 199.- EURO er tæt på gratis, sååå køøøøøøøøøøøbTil den der spurgte om størrelser, Jeg er 170 cm 65 kg, og købte str. 48 og den passer bare (2-delt)
er man lidt mere "rund i det" som mig, men stadig er 170 , så snup en størrelse 50 (heldragt) ellers kan du ikke ånde.. trust me.. har prøvet. 48'eren passede perfekt på arme og ben længder.. meeeen , man jeg ku' ikke få blod til til hjernen, eller ånde.
Citat fra: Tulle efter Januar 23, 2008, 11:23:45 pmJeg synes det lugter af veninde dragter og cykler det kunne være du skulle holde lidt øje med hvad de laver når de "siger" at de er oppe og hjælpe Alex
Jeg synes det lugter af veninde dragter og cykler
Hihi. Så er vi dragtveninder nu.
jannik.. skal vi nu også til at have samme farve banejern ? to gamle SRAD's i ens forklædning, og så to kørere med ens dragter !? --- det lugter af et team og mon ikke vi kan få Alex-MC som sponsor